Англійська мова (рівень В2)

Тип: Нормативний

Кафедра: іноземних мов для природничих факультетів

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
33Залік
43Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
364доцент Ісаєва Г. Т., доцент Кіпень С. В.
доцент Крижанівська Г. Т., Патієвич О. В.
Саламаха М. Я., Тинкалюк О. В.
Басюк Т. С., Білинська О. О.
Боднар І. М., Довбенко Л. В.
Козолуп М. С., Кріба І. Й.
Плахтина Н. В., Савчин Т. Ф.
Семеряк І. З., Скіба Н. Я.
Федик Т. Д., Чорна І. Ю.
464доцент Ісаєва Г. Т., доцент Кіпень С. В.
доцент Крижанівська Г. Т., Патієвич О. В.
Саламаха М. Я., Тинкалюк О. В.
Басюк Т. С., Білинська О. О.
Боднар І. М., Довбенко Л. В.
Козолуп М. С., Кріба І. Й.
Плахтина Н. В., Савчин Т. Ф.
Семеряк І. З., Скіба Н. Я.
Федик Т. Д., Чорна І. Ю.

Опис курсу

Курс спрямований на формування у студентів англомовної комунікативної компетентності на рівні, що відповідає В2 згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. Студенти оволодіють знаннями про систему англійської мови, особливості функціонування  мовних конструкцій, моделей та структур в обсязі, передбаченому програмою курсу, зокрема про основні синтаксичні структури: прості і складні розповідні речення, прямі і непрямі запитання, імперативні конструкції, структури підсилення; засвоять граматичний матеріал у межах тем: частини мови, утворення множини іменників, вживання артикля, ступені порівняння прикметників та прислівників, вживання  займенників, вживання часових форм дієслова активного та пасивного стану, модальні дієслова, узгодження часів, умовний спосіб дієслова, безособові дієслівні форми, непряма мова, підрядні речення; ознайомляться з національними та лінгво-соціокультурними особливостями країн, мова яких вивчається.

Завдання курсу передбачають розвиток у студентів рецептивних та продуктивних комунікативних умінь і навичок, зокрема: читання (розуміти зміст автентичних текстів тематики, визначеної програмою, середнього рівня складності з підручників та посібників, спеціалізованих та популярних періодичних видань, Інтернет джерел тощо), аудіювання (розуміти до 80 % змісту усних висловлювань носіїв мови по телефону чи у процесі безпосереднього особистого спілкування, виокремлювати ключові деталі інформації, що сприймається з навчальних аудіо- чи відеозаписів), письма (володіти уміннями написання різних типів ділової та приватної документації: приватні листи, листи-запити, листи-скарги, мейли; логічно і зв’язно, з високим ступенем стилістичної і граматичної коректності писати дискурсивні та аргументативні есе, дотримуючись вимог формату письмового висловлювання; анотувати, реферувати та резюмувати прочитаний текст), усного мовлення (чітко, детально, стилістично і граматично правильно висловлювати свою думку, наводячи різноманітні аргументи за і проти; описувати досвід, події, плани; наводити пояснення і докази;  грамотно і когерентно презентувати досить великі за обсягом усні повідомлення). Курс охоплює такі теми: «Міжособистісні стосунки», «Харчування», «Природа і довкілля», «Мрії та амбіції», «Навчання у вищій школі», «Робота і працевлаштування», «Медицина та здоров’я», «Таємниці людської свідомості».

Рекомендована література

  1. Brook-Hart G. Complete First: B2 English Profile (Student’s Book & Work Book). – Cambridge: Cambridge University Press, 2014. – 250 p.
  2. Ісаєва Г.Т., Комар Р.І., Веселівська В.М., Сологуб Л.В., Шумська О.А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів неспеціальних факультетів університету. – 3- тє вид., перероб і допов. – Львів: ПАІС, 2007. – 272 с.
  3. Evans, Virginia Round-up 6. English Grammar Practice. – Pearson Education Limited, 2003.
  4. McCarthy, Michael; O’Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. /Upper-Intermediate/. – Cambridge University Press, 2001.
  5. Prodromou, Luke. Grammar and Vocabulary for First Certificate. – Pearson Education Limited, 2001.
  6. Ісаєва Г.Т., Микитенко Н.О. Enjoy your Home Reading. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів гуманітарного та природничого профілів. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2008
  7. Микитенко Н.О., Івасів Н.С., Милик О.В., Веселівська С.М. Ukraine and International Organizations (Україна і міжнародні організації): Навчальний посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2009 (з грифом МОН України)
  8. Falk, Randee. Spotlight on the USA. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
  9. Sheerin S., Seath J., White G. Spotlight on Britain. Second edition. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
  10. Longman dictionary of contemporary English. / [director, Della Summers]. – New ed. p. cm. – Pearson Education Limited, 2003.
  11. Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B2. Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan, 2007.