Друга іноземна мова (французька)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 2 | Немає |
2 | 4 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 48 | Іна11 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. |
Іна12 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна13 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна14 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна15 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна16 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна17 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
2 | 48 | Іна11 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. |
Іна12 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна13 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна14 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна15 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна16 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. | ||
Іна17 | Миколаєвич-Джуман Н. Б., Зелена Ю. Л. |
Опис курсу
Програма курсу спрямована на те, щоб студенти досягли рівня мовної компетенції А1 згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти. Тематичні тексти та аудіозаписи діалогів містять великий об’єм нової та частотної лексики, що сприяє збагаченню словникового запасу. Лексичні вправи, вміщені у базовому підручнику та робочому зошиті, характеризуються комунікативною спрямованістю. Таким чином, студент стає компетентним також у соціо-культурному аспекті використання французької мови.
Опрацювання великого масиву аудіозаписів (базових та додаткових) має на меті тренування та розвиток сприйняття та розуміння французької мови на слух. Завдання пов’язані з виконанням письмових вправ є багатовекторними. Перш за все, вони дозволяють покращити орфографічний та граматичний рівень мовної компетенції. В програму курсу входить тренування написання типових завдань (дружній лист,анкета, листівка) для складання міжнародного іспиту зі знання французької мови DELF.
Завдання:
- Сформувати у студента правильну вимову та навики читання. Ознайомити із фонетико-фонологічною системою французької мови.
- Сформувати вміння будувати прості речення та користуватися комунікативними структурами у щоденному мовленні.
- Сформувати базовий лексичний запас з тем, які стосуються щоденного практичного життя.
- Ввести початкові знання про культуру Франції та інші цивілізаційні елементи.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати:
- тематичну лексику, переклад основних тематичних текстів;
- структурні правила заповнення простої анкети, написання дружнього короткого елементарного електронного листа, написання листівки, короткого повідомлення;
- найпростіші синтаксичні конструкції, теперішній час, близький майбутній час.
вміти:
→ розуміти прості аудіо-повідомлення, вміти знаходити у них конкретну необхідну інформацію (щоденні, прикладні теми)
→ вміти розповісти про себе, безпосереднє оточення, інтереси, розклад, вміти поставити запитання, виразити прохання у найпростіших побутових ситуаціях, висловити прості реакції та оцінки.
→ вміти написати дружнього короткого елементарного електронного листа, листівку, коротке повідомлення.
→ розуміти короткі тексти (простого рівня) побутового, рекламного характеру, афіші, вивіски, короткі статті на знайомі та побутові теми.
Рекомендована література
- Pinson С., Heu Е. Édito 1 : Méthode de français, livre de l’élève /. Pinson, E.Heu – Didier, 2016. – 216 p.
- Pinson С., Heu Е. Édito 1 : Méthode de français, cahier d’activité /.
- Grégoire M. Grammaire progressive du français : niveau intermédiaire / M. Grégoire, O. Thiévenaz. – Clé internationale, 2005. – 272 p.
- Miquel C. Vocabulaire progressif du français : niveau débutant / C. Miquel. – Clé internationale, 2002. – 160 p.
- Словник: Французько-український. Україно-французький: Посіб. для загальноосвіт. навч. закл. та вищ. навч. закл. / Уклад.: В.Б. Бурбело, К.М. Андрашко та ін.; Упоряд. В.Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002. – 528 с.
- Petit Robert de la langue française / [sous la direction de J. Rey-Debove, A.Rey]. – Paris : Le Robert, 2009. – 2837 p.
- Augé H., Caňada Pujols M.D., Marlhens C., Martin L. Tout va bien.Méthode de français II. Livre de l’élève. CLE international. 2005.
- Augé H., Caňada Pujols M.D., Marlhens C., Martin L. Tout va bien. Méthode de français II. Cahier d’exercices. CLE international. 2005.
- Claire Miquel. Communication progressive du français avec 365 activités. CLE international. 2004
- Giovanna Tempesta. Grammaire. Tests CLE. Niveau intermédiaire. CLE international. 2003.
- Pascal Cyeminée. Petit guide des expressions. CTP Interparents. 2008.
Матеріали
Інформаційні ресурси
- http://www.bienecrire.org/exo-ortho.php
- https://www.francaisfacile.com/exercices/exercice-francais-
- https://www.lepointdufle.net/p/orthographe.htm
- https://la-conjugaison.nouvelobs.com/exercice/adulte
- http://www.orthocoach.fr
- https://www.ccdmd.qc.ca/fr/jeux_pedagogiques/?id=74
- https://www.ccdmd.qc.ca/fr/jeux_pedagogiques/?id=1076&action=animer
- https://www.gymglish.com/fr/frantastique-orthographe/test-orthographe
- https://www.academia.edu/8985500/La_maîtrise_de_l_orthographe_française_par_les_apprenants_du_FLE