Боднар Ірина Миронівна

Наукові інтереси

  • Когнітивна лінгвістика
  • Дискурсознавство

Курси

Вибрані публікації

Вибрані статті:
Bodnar I. The Frame ‘A Learner’ in the British Culture and Language / I. Bodnar // English Lingua Journal. – Volume 2. – Issue 1. – June, 2016. – p.р. 88-94.
Боднар І. М. Концепт ОСВІТА як фрагмент мовної картини світу носіїв англійської / І. М. Боднар // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Л.Українки. Філологічні науки. – Луцьк, 2015. –. № 4 (305). – С. 15 – 20.
Боднар І. М. Лексико-семантичні категорії процесу навчання у лінгвокогнітивному світосприйнятті Девіда Лоджа / І. М. Боднар // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка: Філологічні Науки. – Вип. 32. – Кам’янець-Подільськ: Аксіома, 2013. – С. 52 – 55.
Боднар И. М. Фразеологическая репрезентация понятийных категорий концепта сферы “Образование” в современном английском языке / И. М. Боднар // Когнитивные факторы взаимодействия фразеологии со смежными дисциплинами. Сборник трудов. – Белгород: НИУ БелГУ, 2013, С. 151 – 156.
Боднар І. М. Об’єкт та суб’єкт дидактичного процесу: семантико-когнітивний аспект / І. М. Боднар // Мови та літератури в глобалізованому світі: взаємодія та самобутність. – К., 2012. – С. 119 – 125.
Боднар І. М. Концепт ОСВІТА у творах Девіда Лоджа / І. М. Боднар // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. Луцьк, 2010. – № 8. С. 66 – 70. (на матеріалах IV міжнародної конференції «Пріоритети германського і романського мовознавства» – Луцьк, 3-6 червня 2010 р.).
Боднар І. Фразеологізми на позначення інтелектуальних здібностей людини (на матеріалі англійської та української мов) /Ірина Боднар // Наукові записки. Серія: Філологічна. Збірник наукових праць / Вінницьк. Держ. Пед. Ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2009. – Вип.. 11. – С. 247 – 251.
Боднар І. Роль смислових елементів значення при моделюванні лексико-семантичних груп / І. Боднар // Наукові записки. – Випуск 75 (4). Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 5 ч. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008.- С. 144 – 147.

(міжнародна науково-практична конференція “Мови і світ: дослідження та викладання”, 27-28 березня 2008 р.)

Боднар І.М. Асоціативно-семантичні характеристики англійських прикметників на позначення інтелектуальності / І. М. Боднар // Мова і культура (Науковий журнал). – К: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2008. – Вип. 10. – Т. VI (106). – С. 5 – 9.
Боднар І. Словесні характеристики мисленнєвих категорій (на матеріалі англійських прикметників) / Ірина Боднар // Сучасні проблеми лінгвістичних досліджень і методика викладання іноземних мов професійного спілкування у вищій школі: Зб. Наукових праць / За ред. В.Т.Сулима, С.Н.Денисенко. Ч.1 Лінгвостилістика. Лексична семантика. Фразеологія. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2007. – 372 с. – С. 13-16.
Тези доповідей:
   
Боднар І. М. Релігійне виховання та військова освіта в концептуальному просторі англійців (на основі творів Девіда Лоджа) / І. М. Боднар // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «І Таврійські філологічні читання». 27-28 лютого 2015 року. Херсон: Гельветика, 2015. – С. 179 – 181.
Боднар І. Метафора «Освіта» в англійській мові / І. Боднар // Тези Звітної конференції науково-педагогічних працівників Львівського національного університету імені Івана Франка. Лютий 2014. – С.
Боднар І. М. Внесок Девіда Лоджа у розвиток сучасної літератури / І. М. Боднар // Рівень ефективності та необхідність впливу філологічних наук на розвиток мови та літератури. – Львів, 2014. – с. 89 – 92. (0,25 друк.арк.).
Боднар І. Освітньо-пізнавальна функція письма / І. Боднар // Роль письма у викладанні гуманітарних дисциплін. – Львів: Паіс, 2013. – С. 18-19. (Науково-методична конференція «Роль письма у викладанні гуманітарних дисциплін.»: Тези доповідей. 29 березня 2013 р., Львів).
Боднар И. М.,

Сологуб Л. В.

Роль презентации в профессиональной подготовке студентов ВУЗа / И. М. Боднар, Л. В. Сологуб // Теория и практика профессионально ориентированного обучения иностранным языкам. Материалы VI международной научно-практической конференции. – Минск, 16-18 мая 2013 г. – Минск, 2013. – С. 14 – 17.
Боднар І. М. Система маркерів як проблема укладачів та користувачів лексикографічних джерел / І. М. Боднар // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізацій них процесів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Тернопіль, 30-31 жовтня 2007 р. – С. 59-61.
Bodnar I. Lexical-Semantic Characteristics of Adjectives Denoting Intellectual Activity // TEFL Innovations and Challenges. Materials of the 8-th National TESOL-Ukraine Conference, 23-25 January, 2003. – Хмельницький: ТУП, 2003. – 205 с. – С.155-157.
Боднар І. Вивчення структури лексико-семантичного поля // Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії: Праці міжнар. наук. конф. – Львів: Українські технології. – 2003. – 165с. – С.13-14.

Біографія

1999 диплом спеціаліста факультету іноземних мов ЛНУ ім. І. Франка за спеціальністю «Англійська мова та література».
Кваліфікація – викладач англійської мови та світової літератури.
Професійна діяльність:
2009дотепер асистент кафедри іноземних мов для природничих факультетів ЛНУ ім. І. Франка
2001 – 2009 викладач англійської мови, Педагогічний коледж ЛНУ ім. І.Франка
1999 – 2001 асистент кафедри англійської філології ЛНУ ім. І. Франка
1994 – 1999 навчання на факультеті іноземних мов Львівського національного університету імені Івана Франка, спеціальність – англійська мова та література

Розклад