Країнознавство у навчанні німецької мови
Тип: На вибір студента
Кафедра: німецької філології
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 90 | Бек Міхаель |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 90 |
Опис курсу
Мета викладання навчальної дисципліни «Країнознавство у навчанні німецької мови» – ознайомлення студентів з такими стрижневими країнознавчими аспектами як стереотипи, бізнес-комунікація і релігія, а також прийомами їхньої дидактизації з метою успішного використання на заняттях німецької мови. Спочатку розкриваються теоретичні засади кожного аспекту, пізніше наводяться емпіричні приклади і на кінець дискутуються прийоми дидактизації країнознавчих матеріалів для шкільних занять.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
- знати:
- що таке стереотипи, упередження, ознаки різних груп населення;
- як протиставляються внутрішнє і зовнішнє сприйняття стереотипів, різні групи населення, індивідуум і соціальна група, соціальна група і нація;
- що таке психологія стереотипізації;
- релігійні конфесії Німеччини;
- історію і актуальну ситуацію релігійних свят у Німеччині;
- основи бізнес-комунікації;
- внутрішню і зовнішню бізнес-комунікацію;
- суть аналізу зацікавлених осіб (Stake-Holder-Analyse);
- інструменти комунікації.
- вміти:
- опрацьовувати і аналізувати наукові теорії, емпіричні дані;
- критично осмислювати проаналізовані наукові теорії і дані;
- застосовувати різні прийоми дидактизації;
- пояснити різницю між внутрішньою і зовнішньою бізнес-комунікаціями;
- висловлювати свою думку з тематики курсу німецькою мовою усно і на письмі.