Менеджмент навчального процесу та медіаметодика
Тип: На вибір студента
Кафедра: англійської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 32 | Array | Іна41, Іна42, Іна43, Іна44, Іна45, Іна46 |
Опис курсу
Дисципліна «Менеджмент навчального процесу та медіаметодика» є вибірковою дисципліною з спеціальності __035.01 Філологія. Мова і література (англійська)__ для освітньої програми __бакалавр_ , яка викладається в __7__
семестрі в обсязі __3__ кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS). |
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб якісно і професійно здійснювати навчальний процес. Тому у курсі представлено як огляд традиційних концепцій та підходів до вивчення і навчання, так і ряд альтернативних методик, включаючи використання новітніх інструментів у викладанні та ряду технічних елементів, які потрібні для сучасного викладача |
Метою вивчення вибіркової дисципліни «Менеджмент навчального процесу та медіаметодика» є ознайомлення студентів із традиційними та новітніми методиками ведення навчального процесу: в реальному та віртуальному класі; їх оволодіння сучасними підходами до ведення навчального процесу на усіх етапах, та інструментами для покращення ефективності та полегшення навчання. |
Рекомендована література
Harmer, J. (2007) The Practice of English Language Teaching (4th edition), Longman
Hocky, N. (2010) Teaching Online. Tools and techniques, options and opportunities, Delta Publishing
Hughes, A. (2002) Testing for Language Teachers, CUP.
Parrott, M. (2000) Grammar for English Language Teachers, CUP
Scrivener, J. (2005) Learning Teaching (2nd edition), Heinemann
Scrivener, J. (2012) Classroom Management Techniques, CUP
Thornbury, S. (2017) The new A-Z of ELT : a dictionary of terms and concepts, Macmillan Education