Методологічні засади викладання класичних мов
Тип: Нормативний
Кафедра: класичної філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Пилипів О. Г. | Інк51М |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | Інк51М | доцент Пилипів О. Г. |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни: Протягом вивчення курсу студенти ознайомлюються з такими питаннями: історія викладання класичних мов від античності до наших днів; методика проведення вступної лекції, методи пояснення фонетики, граматики, лексики; прийоми аналітичного читання та перекладу текстів, виховної роботи, застосування наочності, способи контролю знань.
Результати навчання:
знати: історію викладання класичних мов від античності до наших днів; методику проведення вступної лекції, методи пояснення фонетики, граматики, лексики; прийоми аналітичного читання та перекладу текстів, виховної роботи, види наочності та особливості їхнього застосування, способи контролю знань.
вміти: проводити вступну лекцію, застосовувати індуктивний та дедуктивний методи при поясненні фонетики та граматики, робити повний та частковий граматичний аналіз, вводити у навчальний процес елементи історизму, зіставний метод та наочність, різними прийомами вводити нову лексику та закріплювати її, застосовувати елементи виховної роботи, здійснювати контроль та оцінювати рівень знань студентів
Рекомендована література
- Культурологічний аспект викладання латинської мови у системі університетської освіти /у співавторстві з Пилипів О.Г/ // Вища освіта України. №4. Київ. 2003. с.80-84.
- До питання вивчення синонімів у античності// Мовні і концептуальні картини світу. Збірник наукових праць. Вип.21. ч.2. Київ.2007. с.242-245.
- Структурно–семантичні особливості латинських фразеологізмів // Іноземна філологія. Вип. 122. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка 2010. С.44-51.
- Синоніми-прикметники на позначення позитивної оцінки у листах Ціцерона, Сенеки, Плінія Молодшого // Класична філологія у контесті сучасності. Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції, 6-7 жовтня 2011р. Чернівці: Чернівецький національний університет, 2011. с.39-46.
- Основи сучасної латинської медичної термінології. / у співавторстві з Пилипів О.Г. // Навчальний посібник. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. 2012. – 252с.
- Латинські фразеологізми з іменником у структурі. // Класична філологія у XXI ст.: Здобутки і перспективи. Матеріали Всеукраїнських наукових читань, присвячених 90 -річчю від дня народження професора кафедри класичної філології В.П.Маслюка. Львів: ВЦ ЛНУ імені Івана Франка. 2011. – с.48-51.
- Culturogical Approach to Teaching the Latin Language. // ETC European Transfer of Culture Literature Language Didactics 10-12.042014 NYSA. Book of Abstracts. Nysa, 2014. с.38.
- Прикметники-синоніми на позначення негативної оцінки у промовах Ціцерона проти Катіліни. // Lingvistica integrala – multilingvism – discurs litterar. Інтегральне мовознавство – багатомовність – літературний дискурс. Colocviul International de Stiinte ale Limbajului “Eugeniu Coseriu”. Suceava- Cernauti-Chisinau. с. 747-753.
- Латинська мова та основи юридичної термінології/ у співавторстві з Пилипів О.Г., Олійник Л.Р. //Підручник для вищих навчальних закладів. Львів: ЛНУ ім.Івана Франка, 2015. – 280 с.
- Функціонування синонімів-прикметників у листах Ціцерона, Сенеки і Плінія Молодшого/ Леся Мисловська // Simpozionul International Grigore Bostan – 75. Probleme Actuale de Filologie Romana. Чернівці: Місто, 2016. С.514-521.
- Ways of terms formation in linguistic discourse / у співавторстві з Ольгою Іващишин //Discourse Analysis and Beyond: Reflections of Discourse in Culture, Society and Vocational Language. Book of Abstracts. March 19-20. 2015. Nitra. Slovakia. C.15-16.
- Online Support Promoting Writing Skills of PhD Students / у співавторстві з Ольгою Іващишин //Unterstützung von L2-Schreibkompetenzen an deutschsprachigen Universitäten. Technische Universität München. Deutschland, April 7-8, 2016. C. 16-17.