Перша іноземна мова (іспанська, 3 курс)

Тип: Нормативний

Кафедра: французької та іспанської філологій

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
56Іспит
68Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
5112Іні31доцент Маєвська О. Т.
Іні31Осєчко С. М.
Іні31доцент Сайфутдінова О. Ю.
6128Іні31доцент Маєвська О. Т., Кітебер Гарсія Сара
Іні31Осєчко С. М.
Іні31доцент Сайфутдінова О. Ю.

Опис курсу

Мета курсу: удосконалення і закріплення правильної вимови звуків та інтонації мовного потоку;
систематизація нормативного курсу морфології і поглиблення вивчення синтаксичної будови іспанської мови;
збагачення словникового запасу студентів, закріплення основних положень з лексикології, а також проблем словотвору;
розвиток як мовної, так і мовленнєвої компетенції студента на основі побутової та країнознавчої тематики;
розвиток у студентів уміння практично використовувати реальну “живу” мову, що вимагає від них співвіднесення мовних одиниць з їхніми комунікативними функціями, тобто здатності адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування.
Завдання: сформувати мовленнєву компетенцію студентів на основі розвитку чотирьох головних видів комунікативних умінь: уміння говорити та сприймати мову на слух, читання, письма;
вдосконалити фонетичні навики, використовуючи аудіо, відео технічні засоби, новітні комп’ютерні технології;
виробити у студентів навики автоматичного використання в мовленні найбільш поширених граматичних, а також лексичних моделей у різноманітних ситуаціях спілкування;
привчити студентів до користування одномовними тлумачними словниками та довідковою літературою;
привчити до підготовки усних інформацій за матеріалами періодичних видань;
розширити загальноосвітній, культурний кругозір студентів.

У результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: утворення і вживання всіх дієслівних форм, структуру і вживання дієслівних форм у всіх можливих складнопідрядних і складносурядних реченнях;
функціонування основних дієслівних конструкцій;
лексику відповідно до пройдених тем та на основі творів іспанських письменників;
вміти: фонетично і граматично правильно вживати в мові різні типи речень відповідної до пройденого матеріалу трудності;
вести бесіду на пройдені теми правильною логічно послідовною іспанською мовою з вираженням свого ставлення до предмету бесіди і реагувати на репліки;
переказати іспанською мовою зміст самостійно прочитаного твору, вести бесіду про твір і відповідати на питання до змісту твору;
створювати мовну ситуацію за ключовими словами і вести ситуативний діалог;
перекладати усно та письмово з рідної на іспанську мову речення і тексти, побудовані на пройденому лексичному і граматичному матеріалах;
розуміти усну іспанську мову в нормальному темпі мовлення при одноразовому сприйнятті на слух у монологічній і діалогічній формах;
правильно прочитати непідготовлений текст відповідної до пройденого матеріалу трудності;
набути навиків праці з різними типами словників;
робити морфологічно-синтаксичний аналіз речень у межах пройденого граматичного матеріалу іспанською мовою.

Рекомендована література

Базова

1. Осєчко Світлана. Іспанська граматика у вправах. Середній рівень = Gramática española en ejercicios. Nivel intermedio : навч. посібник /  Світлана Осєчко, Оксана Кушнір, Ігор Цимбалістий. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – 228 с.

2. Alzugaray P., Barrios Mª José, Hernández C. Preparación Diploma de Español. Nivel Intermedio B2. – Madrid: Edelsa, 2008.

3. Concha Moreno, Victoria Moreno, Piedad Zurita. Avance. Curso de español. Nivel intermedio. – Madrid: SGEL, 1995.

4.Мercedes Belchi Arévalo, Paul J.Cárter. Síntesis. Curso intermedio de español. – Madrid: SGEL, 1995.

Допоміжна
1. Aragonés L., Palencia R. Gramática de uso del español: teoría y práctica (A1-B2). – Madrid.
2. Benítez P., Andión Mª Antonieta, Fernánez Mª del Carmen, Madrigal Mª Jesús. Español para extranjeros: cuaderno de ejercicios. – Madrid, 1998.
3. Busquets L., Bonzi L. Curso intensivo de español para extranjeros. – Madrid: Verbum, 2000.
4. Cano Ginés A., Díez de Frías P., Estébanez Villacorta C., Garrido Ruiz de los Paños A. Competencia gramatical en USO. Ejercicios de gramática: forma y uso (B2). – Madrid: Edelsa, 2008.
5. Castro Viúdez F., Rodero Díez I., Sardinero Franco C. Curso de español como lengua extranjera: Español en marcha 3 . – Madrid: SGEL, 2006.
6. Castro Viúdez F., Rodero Díez I., Sardinero Franco C. Curso de español como lengua extranjera: Español en marcha 4 . – Madrid: SGEL, 2007.
7. Cerrolaza Gili O., Sacristán Díaz E. Libro de ejercicios. Diccionario práctico de gramática. – Madrid: Edelsa, 2009.
8. Encinar Ángeles. USO interactivo del vocabulario. – Madrid: Edelsa, 2008.
9. García Fernández N., Sánchez Lobato J. Español 2000. – Madrid: SGEL, 1993.
10. González Hermoso A., Romero Dueñas C. Competencia gramatical en USO. Ejercicios de gramática: forma y uso (B1). – Madrid: Edelsa, 2008.
11. González Hermoso A., Sánchez Alfaro M. Gramática del español como lengua extranjera. – Київ: Edelsa, “Методика”, 1998.
12. Hernández Guillermo. Análisis gramatical: teoría y práctica. Ejercicios y actividades de autoaprendizaje. – Madrid: SGEL, 2000.
13. Martín Peris E., Sans Baulenas N. Gente: curso de español para extranjeros. – Barcelona: Difusión, 2004.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус