Сучасні методи навчання іноземної мови (французька мова)

Тип: На вибір студента

Кафедра: французької та іспанської філологій

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
73Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
716Миколаєвич-Джуман Н. Б.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
716Інф41Миколаєвич-Джуман Н. Б.

Опис курсу

Метою даного курсу є ознайомити студентів з базовими та теоретичними основами курсу, акцентуючи увагу на діяльнісний підхід у вивченні іноземної мови та формування міжкультурної компетенції вчителя. Оволодіти у повному обсязі теоретичними знаннями іноземної мови, яка вивчається, необхідними для вирішення практичних та науково-методичних завдань організації навчального процесу.
Курс передбачає знайомство з основними техніками педагогічної майстерності згідно інноваційних тенденцій у розвитку процесу навчання іноземної мови у навчальних закладах; ознайомити з сучасними технологіями навчання іншомовного матеріалу та навчання іншомовного спілкування. Ознайомити зі ступеневою шкалою дескрипторів РВМ: іспити DELF / DALF.
Результати навчання
знати:
знати систему та критерії опитування та контролю; цілі та завдання мовної політики Ради Європи та дескриптивні критерії рівнів володіння мовою; процес використання інтерактивних технологій та комп’ютерних програм. Опанувати основними завданнями інклюзивної методики.
вміти:
вирішувати практичні та науково-методичні задачі сучасної школи. Застосовувати на практиці плюрилінгвальну та плюрикультурну компетенції вчителя іноземної мови. Оволодіти процедурою проектування, планування та застосування диференційованих програм.

Рекомендована література

  1. Borrière, H.Emile, F.Gello, Les TIC, des outils pour la classe. – PUG, 2011.
  2. Ingrid Verscheure, Isabelle Collet, Genre : didactique(s) et pratiques d’enseignement. Perspectives francophones, Collections 2023.
  3. Véronique Laurens, Le français langue étrangère, entre formation et pratiques.-Broché, 2020.
  4. Ghislain Dominé, Les TICE en classe, mode d’emploi. ESF, 2017.
  5. Paola Bertocchini, Manuel de formation pour le professeur de FLE. – Paris: Cle international, 2017.
  6. Jean-Pierre Cuq , Dictionnaire didactique du français langue étrangère et seconde, Paris, 2003
  7. Ghislain Dominé, Les TICE en classe, mode d’emploi. ESF, 2017.
  8. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Відділ сучасних мов. – Страсбург: «Ленвіт». –Київ, 2003. (кафедральна бібліотека, університетська бібліотека, книгарні)
  9. Pierre Martinez / La didactique des langues étrangères /JOUVE – 2011, 127

Christine Tagliante, La classe de langue – Techniques et pratiques de classe – Paris: Cle international, 2006.

Силабус:

Завантажити силабус