Сучасні методи навчання іноземної мови (французька мова)
Тип: На вибір студента
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 16 | Миколаєвич-Джуман Н. Б. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 16 | Інф41 | Миколаєвич-Джуман Н. Б. |
Опис курсу
Метою даного курсу є ознайомити студентів з базовими та теоретичними основами курсу, акцентуючи увагу на діяльнісний підхід у вивченні іноземної мови та формування міжкультурної компетенції вчителя. Оволодіти у повному обсязі теоретичними знаннями іноземної мови, яка вивчається, необхідними для вирішення практичних та науково-методичних завдань організації навчального процесу.
Курс передбачає знайомство з основними техніками педагогічної майстерності згідно інноваційних тенденцій у розвитку процесу навчання іноземної мови у навчальних закладах; ознайомити з сучасними технологіями навчання іншомовного матеріалу та навчання іншомовного спілкування. Ознайомити зі ступеневою шкалою дескрипторів РВМ: іспити DELF / DALF.
Результати навчання
знати:
знати систему та критерії опитування та контролю; цілі та завдання мовної політики Ради Європи та дескриптивні критерії рівнів володіння мовою; процес використання інтерактивних технологій та комп’ютерних програм. Опанувати основними завданнями інклюзивної методики.
вміти:
вирішувати практичні та науково-методичні задачі сучасної школи. Застосовувати на практиці плюрилінгвальну та плюрикультурну компетенції вчителя іноземної мови. Оволодіти процедурою проектування, планування та застосування диференційованих програм.
Рекомендована література
- Borrière, H.Emile, F.Gello, Les TIC, des outils pour la classe. – PUG, 2011.
- Ingrid Verscheure, Isabelle Collet, Genre : didactique(s) et pratiques d’enseignement. Perspectives francophones, Collections 2023.
- Véronique Laurens, Le français langue étrangère, entre formation et pratiques.-Broché, 2020.
- Ghislain Dominé, Les TICE en classe, mode d’emploi. ESF, 2017.
- Paola Bertocchini, Manuel de formation pour le professeur de FLE. – Paris: Cle international, 2017.
- Jean-Pierre Cuq , Dictionnaire didactique du français langue étrangère et seconde, Paris, 2003
- Ghislain Dominé, Les TICE en classe, mode d’emploi. ESF, 2017.
- Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Відділ сучасних мов. – Страсбург: «Ленвіт». –Київ, 2003. (кафедральна бібліотека, університетська бібліотека, книгарні)
- Pierre Martinez / La didactique des langues étrangères /JOUVE – 2011, 127
Christine Tagliante, La classe de langue – Techniques et pratiques de classe – Paris: Cle international, 2006.