Nataliya Demchuk

Position: Associate Professor, French and Spanish Philologies Department

Scientific degree: Candidate of Philological Sciences

Academic status: Associate Professor

Email: natalia.demchuk@lnu.edu.ua

Google Scholar profile: scholar.google.com.ua

Selected publications

1. Évaluation des termes du marketing au moyen d’interprétation métaphorique de leur sens propre du point de vue de la linguistique cognitive. − Romanica Cracoviensia. − Tom 19. − n 1. − Kraków: Wydawnictwo uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019. − P. 21-29
2. Les méthodes de constitution des données terminologiques du français de marketing. − La traduction: Théories. Pratiques. Formations. − Craiova: Editura Universitaria Craiova, 2019. − P. 89-98.
3. Демчук Н.М. Фреймова структура концептів маркетингової діяльності у французькій мові // Концепты и контрасты:  монография. − Одесса: Гельветика, 2017. − 760 с. − С. 402-409
4. Демчук Н.М. Роль префіксів у формуванні термінів маркетингу у французькій мові // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики: зб. наук. пр. − К.: Логос, 2016. − Вип. 29. − С. 76−88.
5. Демчук Н.М. Методологічні засади дослідження терміносистеми маркетингу французької мови // Наук. вісн. Львів. ун-ту. Сер. Іноземні мови. − Львів: Вид. ЛНУ імені Івана Франка, 2014. − Вип. 22. − С. 113−119.

Schedule