Французька лексикографія очима студентів

02.06.2022 | 14:20

Ви знали, що словники розмовляють? Ні ні, не в переносному значенні слова, а насправді. Коли словник каже, наприклад:”Bonjour, je suis Dictionnaire de l’Académie française. Je suis ravi de faire votre connaissance’’ (Добридень, я словник Французької Академії. Я радий з вами познайомитися).

Або ж, ви попадаєте в офіс, де чарівні франкомовні  студентки радо допоможуть вам у виборі потрібного словника та детально ознайомлять із особливостями кожної словникової статті.

Така реальність панувала у групі студентів 2 курсу французької філології, коли вони представляли результати своєї праці на тему: “Лексикографічні джерела XVI-XXI століть”, в межах предмету “Лексикологія французької мови” (викладач- доцент Піскозуб З.Ф.). Завдання полягало не лише у представленні вивченого матеріалу. Обов’язковою вимогою було показати командну роботу, не применшуючи, однак, участі кожного члена команди. Саме тому, студенти вдалися до таких цікавих інсценізацій (навіть, якщо це онлайн). Така, на перший погляд проста і суха, але водночас глибока і цікава тема, була добре опанована і чудово презентована студентами. Але студенти вирішили не лише представити результати своєї праці, а й перевірити своїх колег, чи запропоновані теми є добре засвоєні. “Потрібен контроль’’, вирішили вони, і йдучи вслід за їх викладачем, створили Kahoot, який швидко і в цікавому форматі виявив рівень обізнаності студентів в цій темі.

Молодці студенти! Так тримати! Бажаємо, щоб глибокі знання французької лексикології знайшли своє відображення не лише у високих оцінках на іспиті з лексикології, а й слугували удосконаленню рівня французької мови.