Лекція професора університету Сорбонна (Франція) Франсіса Єша для студентів французької філології

25.05.2024 | 01:09

Завершення навчального року для студентів 2-го курсу французької філології позначене цікавою і непересічною науковою подією, що відбулася у вівторок 21 травня 2024 року, – лекцією професора університету Сорбонна (Франція) Франсіса Єш, давнього друга нашої кафедри. Професор Єш запропонував тему, що стосувалася ролі та функцій реклами як технології розвитку французької мови та культури «La publicité comme « analyseur» de la langue et de la culture française ». На прикладі відеоматеріалів, портретних замальовок, знаменитих брендів одягу, парфумів, світлин, творів мистецтва професор представив оригінальне бачення впливу реклами на формування соціо-стилю французького суспільства. Запропонована проф. Єшем типологія рекламного дискурсу (substantielle, mythique, oblique) та методики її створення (le cou-cou), викликала численні запитання до доповідача, відповідь на які перетворились у цікаву дискусію. Крім того, різноманітні аспекти рекламного дискурсу в інтерпретації професора Ф.Єша , на думку завідувачки кафедри доцентки Піскозуб З.Ф., можуть стати цікавими темами для наукового дослідження студентами при написанні лінгвістичної курсової роботи.
Оскільки навіть у півторагодинній лекції неможливо охопити усі грані реклами та її функції у розвитку суспільства, то ми з нетерпінням чекатимемо на наступну зустріч із професором Франсісом Єшем і його глибокими й аргументованими поясненнями.