ПЕРСПЕКТИВИ І ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ В МАГІСТРАТУРІ

24.01.2024 | 18:49

24 січня 2024 року на кафедрі німецької філології відбулася зустріч із студентами ІV курсу, присвячена специфіці і перевагам навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Зустріч організована в межах процесу обговорення освітньо-професійної програми другого магістерського рівня вищої освіти «Німецька та англійська мови і літератури (переклад включно)», акредитованої і сертифікованої до 2029 року. У предметній, зацікавленій, подекуди емоційній розмові взяли участь гарантка програми професорка кафедри Світлана Маценка, виконувачrf обов’язки завідувача кафедри Наталія Петращук, викладачі кафедри, аспіранти, студенти Інн-41. Відбувся інтенсивний обмін думками щодо перспектив навчання в магістратурі, намірів студентів продовжити навчання, умов вступу, обов’язкового завчасного планування цього важливого вибору, а також активної взаємодії викладачів і студентів на шляху реалізації оновленої освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня освіти.
Деякі тези на користь навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти за освітньо-професійною програмою кафедри німецької філології:
– Магістратура – це освітній рівень, який відкриває нові можливості і робить здобувачів освіти конкурентоспроможнішими на ринку праці.
– Деякі професії передбачають диплом магістра, який кваліфікує здобувачів освіти як спеціалістів своєї галузі, що переконує роботодавців.
– Для наукової кар’єри завершене навчання в магістратурі є обов’язковим.
– У процесі навчання в магістратурі здобувачі освіти мають можливість випробувати себе у виробничій і педагогічній (асистентській) практиці.
– Краще завершити вищу освіту відразу, як робити спроби повернутися до цього пізніше.
– Закінчена магістерська освіта дає переваги для розвитку кар’єри і отримання вищих керівних посад.
– Магістратура уможливлює поглибити засвоєні до цього звання і суттєво розширити їх. Під час навчання можна розставити професійні акценти і визначитися із власним профілем, вибудувати індивідуальну траєкторію професійної діяльності.
– Можна розвинути інтегрувальні навички, особливо роботу у колективі.
– Можна пізнати роль самоосвіти і скористатися перевагами неформальної освіти.
– Магістратура – це нагода пізнати самого себе. Чи то у навчанні, чи завдяки участі в академічній мобільності, чи комбінуючи навчання і працю, можна краще зорієнтуватися щодо власних намірів, можливостей і бажань.
– Можна підтримати українську освіту і науку, зміцнюючи своїми досягненнями їхні підвалини.

Світлана Маценка