Зустріч колективу кафедри французької філології із студентами 4 курсу

26.04.2022 | 22:00

Щороку, в кінці березня  на кафедрі французької філології відбувається засідання, присвячене такому важливому питанню як проходження практики у школах студентами кафедри. На жаль, цьогоріч військова агресія Росії на теренах нашої держави внесла свої корективи до навчально процесу і терміни проходження практики були дещо зміщеними. Проте, студенти кафедри і факультету мобілізувалися і все ж успішно пройшли педагогічну практику.

Традиційно, на такі засідання запрошуються студенти французької та іспанської філологій. В.о. завідувача кафедри французької філології доц.Піскозуб З.Ф. привітала студентів  із успішним закінченням практики, подякувала їм за цілеспрямовану роботу та прагнення пізнати нові горизонти свої потенційної майбутньої професії. Керівники практики (доц. Вигнанська І.Б., доц. Ярошко – Кушнір Н.С., доц. Сайфутдінова О.Ю., ас. Миколаєвич-Джуман Н.Б., ас. Кушнір О.П., ас. Осєчко С.М., ас. Сухорська Н.І.) представили розгорнутий аналіз здобутків, а також нечисленних недоліків  проходження практики студентами кафедри.  Старости груп (Пагур Юлія (ІНФ-41) та Кобзар Катерина (ІНІ-41))  поділилися своїми враженнями  про проходження  практики у школі, розповіли про труднощі та переваги вчительської роботи, з якими вони зіткнулися впродовж своєї вчительської діяльності. Студенти, які доєдналися до дискусії, зазначили, що дистанційний формат навчання ставить нові виклики і перед учнями, і перед вчителями. Однак, такий формат роботи ще більше спонукає до розвитку творчих здібностей для того, щоб зацікавити учнів різних класів до вивчення та зацікавлення французькою та іспанською  мовами. Слід зауважити, що деякі наші студенти мають чудові навики педагогічної майстерності, оскільки вже працюють вчителями впродовж тривалого часу, успішно поєднуючи свою нелегку роботу із навчанням (Гречина Крістіна, ІНФ-41).

Підбиваючи підсумки зустрічі студентів з колективом кафедри, доцент Піскозуб З.Ф. зазначила, що, незважаючи на непростий час, студенти нашої кафедри отримали неоціненний досвід роботи з учнями і в очному форматі (на початку практики), і в дистанційному. А це, своєю чергою, уможливило опанування студентами не лише секретів педагогічної майстерності, а й тонкощів роботи на різноманітних платформах дистанційного навчання.