Педагогіка і психологія вищої школи
Тип: Нормативний
Кафедра: класичної філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | Інк51М |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | Інк51М |
Опис курсу
Освітня компонента «Педагогіка і психологія вищої школи» орієнтована на підготовку здобувачів до прийняття педагогічно доцільних рішень, набуття вмінь аналізу навчально-виховних ситуацій у вищій школі, ;розвиток позитивної мотивації до професійної діяльності викладача вищої школи; систематизацію знань про вищу освіту як ключовий етап професійного розвитку особистості; формування знань світових тенденцій розвитку сучасної вищої освіти і освітнього простору та вміння їх оцінювати, аналізувати і прогнозувати; формування здобувачів особистісного ставлення до гуманістичних цінностей викладача вищої школи та концептуального бачення власної викладацької діяльності.
Рекомендована література
Базова література:
- Алексюк А. М. Педагогіка вищої школи. Історія. Теорія. – К.,1998.
- Барановська Л. В. Педагогіка та психологія вищої школи: навч. посібн. – К.: Центр учбової л-ри, 2023. – 382 c.
- Вітвіцька С. С. Основи педагогіки вищої школи: Підручник – К., 2006.
- Гладуш В. А. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія. Навч. посіб. –Дніпро, 2014. – 416 с.
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Підручник 2- вид.– К.: ЦУЛ,2014.
- Туркот Т. І., Коновал О. А. Педагогіка та психологія вищої школи: Навч.посіб. для студентів вищих навчальних закладів. Херсон: Олді-плюс, 2020. – 466 с.