Друга іноземна мова (французька, 1 курс, англо-український переклад)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 4 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 80 | Інп11 | доцент Чапля О. С. |
Опис курсу
Практична спрямованість освітньої компоненти передбачає здійснити корективно-фонетичні вправи зі студентами, закласти основи правильної французької вимови та забезпечити практичне володіння орфографією французької мови; розвинути вміння самостійно формувати правильні граматичні конструкції,
Програма курсу передбачає вивчення лексичних одиниць початкового рівня та мовних засобів вираження певної комунікативної інтенції, використовуючи відповідні засоби зв’язності; опрацювання типових завдань характерного для рівня А1.
Завдання освітньої компоненти: практичне володіння студентів французькою мовою, вироблення навиків усного та письмового спілкування на рівні А1.
– описово-теоретична частина знайомить студентів з алфавітом, з графічними знаками та правилами їхнього вживання;
– вивчення головних правил орфографії, засвоєння яких допоможе студентам опанувати складну французьку орфографію;
– сформувати мовленнєву компетенцію студентів на основі розвитку головних комунікативних умінь відповідно до загальноєвропейського рівня А1, уміння читати і розуміти на елементарному рівні.
– ознайомити з морфологічними і граматичними особливостями окремих частин мови;
– сформувати навички реферувати нескладні тексти; розвинути комунікативні уміння за допомогою аудіювання;
– сформувати у студентів вміння та навички усного мовлення на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу;
– виробити вміння використовувати мову в особистій та побутовій ситуаціях спілкування;
– здійснити повторення та узагальнення пройденого граматичного матеріалу;
– удосконалити компетенцію усного сприйняття та розуміння французької мови за допомогою вправ, які мають за основу аудіо- та відеозаписи.
Після завершення освітньої компоненти студент повинен :
Знати:
– практично володіти французькою мовою, виробити навики усного та письмового спілкування на рівні А1.
– основні графічні знаки, транскрибувати їх, та засвоїти правила їхнього вживання;
– головні правила орфографії, засвоєння яких допоможе опанувати складну французьку орфографію;
– писати знайомі слова і короткі фрази, прості написи чи інструкції, назви побутових предметів, низку фраз, що часто вживаються;
– уміти говорити та сприймати мову на слух, уміти читати і розуміти на елементарному рівні, що допоможе розвинути загальний лінгвістичний діапазон, базуючись на простих виразах про особисті деталі і потреби конкретного типу.
– основні морфологічні і граматичні особливості окремих частин мови;
– сформувати у студентів вміння та навички усного мовлення на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу;
– використовувати мову в особистій та соціально-побутовій ситуаціях спілкування;
– пройдений граматичний матеріал;
Вміти:
– вміти правильно артикулювати, відтворювати звуки, та членувати слова в процесі мовного потоку;
– використовувати основні правила орфографії для правильного написання несладних мовних конструкцій;
– активно володіти лексичним запасом передбаченим курсом і граматичними моделями;
-реферувати нескладні тексти, щоб розвинути комунікативні уміння за допомогою аудіювання;
– сприймати на слух та використовувати найпростіші повсякденні ввічливі форми: привітання та прощання; знайомства тощо;
– читати і розуміти тексти відповідно до тематики курсу та відтворювати основну та додаткову інформацію;
– працювати з словниками;
– теоретично і практично володіти запланованими для освітньої компоненти граматичними темами; правильно виконувати різнотипні усні та письмові граматичні вправи та завдання.
Рекомендована література
Базова
- Alcaraz M., Braud C., Calves A. Édito. Méthode de français. Édition Didier, 2016. -215 p.
- Denier M., Garmendia , Version originale. Méthode de français A1. Édition: Maison de Langue. – Paris. 2018. -155 p.
- Augé H., Caňada Pujos M. D., Marlhens C. Livre de l’élève. Tout va bien. Méthode de français. Édition: CLE International. 2014. – 167 p.
Допоміжна
- Мороз Б.І. Пірко Л.С. Вступний корективно-фонетичний курс французької мови. Видавничий центр ЛНУ Івана Франка «Тріада плюс». 2009. – 128 с.
- Ключковська І. Parlez-vous français. Récommendé par le Ministère de l’Éducation et de la Science d’Ukraine pour les étudiants des Écoles supérieures. 2011. – 195 p.
- Abry D., Veldeman-Abry J. La phonétique. Techniques et pratiques de classe.
- Miquel Claire. Communication progressive du français. Niveau débutant avec 270 activités. Édition: CLE International. 2004. – 128p.
- Petit Robert. – Paris : Dictionnaires le Robert, 1991. – 2171 p. – Paris. 2007. -172 p.