Друга іноземна мова (французька, 4 курс, англо-український переклад)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 5 | Немає |
8 | 3 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 64 | Інп41 | Дмитрасевич Н. І. |
8 | 40 | Інп41 | Дмитрасевич Н. І. |
Опис курсу
Мета освітнього процесу за освітньою компонентою «Друга іноземна мова (французька)» полягає у вдосконаленні мовної (розширення базового мовного репертуару здобувачів, необхідного для спілкування у повсякденних ситуаціях з передбаченим змістом) та мовленнєвої компетенції (засвоєння фраз та широко вживаних виразів, необхідних для повсякденного спілкування у сферах побуту, родинного життя; розвинути загальний лінгвістичний діапазон; розвинути соціолінгвістичну компетенцію на рівні виконання й реагування на основні мовленнєві функції, такі як інформаційний обмін та вимоги, і виражати свої погляди і ставлення простими засобами) студентів.
Цілі: виробити навички та уміння французької нормативної вимови здобувачів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень; розвинути граматичні навички, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень; виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування; розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма; навчити розуміти, перекладати, аналізувати тексти загального та професійного тематичного спрямування середнього рівня складності; .сформувати вміння та навички усного мовлення на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу.
Рекомендована література
- Основна література:
- Dufour M. et ali. ÉDITO.Méthod edufrançais. Niveau B1. – Paris: Didier, 2018.
- Heu É. et ali. ÉDITO.Cahier d’activités. Niveau B1. – Paris : Didier, 2018.
- Boularès M., Frérot J.-L.Grammaire progressive du français avec 400 exercices. –Paris:CLE International, 2004.
- Gallier T. Vocabulaire. 450 nouveaux exercices. Niveau intermédiaire. – Paris:CLE International, 2003.
- Miquel С., Goliot-Lété A. Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire. – Paris:CLE International, 2011.
- Siréjols E., Renaud Dominique. Grammaire avec 450 nоuveaux exercices. Niveau intermédiaire. CLE International, 2004.
- Heu Elodie. ÉDITO. Méthode du français. Niveau A2. – Paris: Didier, 2016. — 220 p.
- Baylocq Marie-Pierre. ÉDITO. Cahier d’activités. Niveau A – Paris : Didier, 2016. — 144 p.
- Gallier T. Vocabulaire. 450 nouveaux exercices. Niveau intermédiaire. –Paris:CLE International, 2003.
- Miquel С.,Goliot-Lété A. Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire. –Paris: CLE International, 2011.
- Siréjols E., Renaud Dominique. Grammaire avec 450 nоuveaux exercices. Niveau intermédiaire. CLE International, 2004.
- Clémence Fafa, Florence Gajdosova, Alexandra Horquin, Airelle Pasquet, Marion Perrard, Violette Petitmengin, Caroline Sperandio et autres. Edito : méthode de français, 2e édition. A2. – Editions Didier – 678p
- Nathalie Hirschsprung, Tony Tricot. Cosmopolite : Méthode de français A2. Manuel Numérique pour la classe. Edition Hachette. – 221 p.
Додаткова література:
- 1 Кость Г. М., Сулим О. І. Посібник з французької мови для самостійної роботи та дистанційного навчання. – Львів, Вид-во ЛНУ, 2007.
- Львова Л. Ф. Методичні вказівки і навчальні завдання до вивчення граматики французької мови. Львів, ЛНУ, 1998.
- Мандзак І. А. Підручник з французької мови. – Львів: ЛНУ, 2005.
- Пантелєєва О. Я. Французька мова. 125 усних тем з перекладом. ̶Харків: Ранок, 2001
- Descotes-Genon Ch.,Morsel M-H, Richou Cl. L’exercisier. L’expression française pour le niveau intermédiaire. – Grenoble : PU de Grenoble, 1993.
- Grand-Clément O. Savoir-vivre avec les Français. Que faire ? Que dire ? – Paris : Hachette, 1996.
- Mauger G. Cours de langue et de civilisation françaises. IIe – Paris, 1985.