Виробнича (переддипломна) практика (французька мова)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Диференційований залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | Інф-61м | доцент Піскозуб З. Ф. |
Опис курсу
Робоча програма укладена згідно «Методичних рекомендацій для складання програм практики студентів у Львівському національному університеті імені Івана Франка» та навчального плану факультету іноземних мов. Виробнича (переддипломна) практика є можливість студентам набути практичних навичок науково-дослідницької роботи, необхідних для викладання теоретичних дисциплін за профілем набутої спеціальності.
Термін проходження виробничої практики – 2 тижні.
Виробнича (переддипломна) практика є завершальним етапом формування викладача вищої школи та дає оцінку готовності магістрантів до виконання функціональних обов’язків викладача-науковця вищих навчальних закладів різного рівня акредитації. Практика передбачає забезпечення фахової діяльності за такими основними напрямами роботи:
- Методичну підготовку магістранта до ведення практичних та теоретичних занять;
- Науково-дослідницьку підготовку магістранта як науковця.
Мета: закріплення науково-дослідницьких навичок, здобутих під час написання мовознавчих і літературних курсових робіт та їх захисту; формування вмінь застосування їх у навчальному процесі під час виконання функцій викладача ВНЗ.
Завдання:
- ознайомлення з особливостями науково-дослідницької діяльності викладача вищого навчального закладу;
- оволодіння уміннями організації методичної та науково-дослідницької роботи зі студентами;
- організація наукової роботи в умовах навчально-виховної діяльності;
- поглиблення теоретичних знань із спеціальних та фахових дисциплін, набутих студентами на попередніх курсах, застосування їх у вирішення конкретних завдань під час практики та під час написання магістерських робіт;
- формування у магістрів методичних умінь викладання теоретичних та практичних навчальних дисциплін;
- виховання у магістрів досвіду викладацької та науково-дослідницької діяльності, потреби у самоосвіті та безперервному удосконаленні своєї майстерності як викладача та науковця ВНЗ.
У результаті завершення цієї практики, студент-магістрант повинен:
Знати: основні положення зі спеціальних (фахових) дисциплін; основні форми навчання у вищій школі; методи організації та проведення практичних та теоретичних занять; використовувати технічні та інші допоміжні засоби навчання.
Рекомендована література
Базова література
- Цехмістрова Г.С. Основи наукових досліджень. – К.: Слово, 2004. – 240 с.
- Baylon Ch., Fabre P. Initiation à la linguistique. Avec des travaux pratiques d’application et leurs corrigés. – P. : Nathan, 1990. – 235 p.
- Резюме лекцій.
- Опорні конспекти лекцій.
- Веденина Л.Г. Особенности французского языка. – М., 1988. -240 с.
- https://www.scribbr.fr/methodologie/differentes-methodes-de-recherche/
- http://www.fractale-formation.net/dmdocuments/Les-m%C3%A9thodes-de-recherche-en-sciences-humaines.pdf
- https://uclouvain.be/cours-2020-lclig2250
Допоміжна (довідкова) література
- Ганич Д.І., Олійник І.С. Словник лінгвістичних термінів. – К.: Вища Школа, 1985.
- Dubois et 5 aa. Dictionnaire de linguistique. – P. : Librairie Larousse, 1993.
- Dictionnaire Larousse. Dictionnaire général pour la maîtrise de la langue française, la culture classique et contemporaine. – P. : Larousse, 1993.
- Dictionnaire Le Robert. – P. : Nathan, 1995.