11.04.2023 р. відбулося засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури

11.04.2023 | 20:35

Діяльнісний підхід і дидактичні онлайн-ігри на уроках літератури

Засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати»
Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури

11 квітня 2023 року відбулося засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури. К.ф.н., доцент, завідувач кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Анна-Марія Богосвятська запропонувала учасникам засідання доповідь на тему «Діяльнісний підхід і дидактичні онлайн-ігри на уроках літератури», що презентувала авторські напрацювання в методиці роботи над літературною компетентністю учнів закладів середньої освіти. Фахова вправність Анни-Марії Богосвятської дозволила поєднати актуальні проблеми вивчення зарубіжної літератури у школі з цікавими пропозиціями для організації продуктивної співпраці вчителя та учня під час уроку задля кращого розуміння змісту прочитаного твору та найбільш важливих складових його інтерпретації.
У засіданні методичного семінару (під керівництвом проф. Лідії Мацевко-Бекерської) взяли участь викладачі кафедри світової літератури проф. Ольга Бандровська, доценти Софія Варецька, Ірина Кушнір, Ірина Сенчук, асист. Наталія Коминська, аспірант кафедри Катерина Ніколенко, доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Роксоляна Кохан, учителі закладів середньої освіти м. Львова та Львівщини.
Учасники засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури обмінялися думками про важливість і відповідальність читання, про ефективні прийоми заохочення учнів та студентів до роботи з художнім текстом, а також про найрізноманітніші варіанти застосування здобутків цифровізації для створення умов гармонійного та результативного здійснення освітнього процесу.