21.02.2023 р. відбулося засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури

22.02.2023 | 21:18

Студент і читання: креативний позанавчальний простір

 

Засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» 

Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури

21 лютого 2023 року відбулося засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури. Канд. філол. наук, доцент кафедри світової літератури Ірина Кушнір запропонувала учасникам засідання доповідь на тему «Студент і читання: креативний позанавчальний простір», що презентувала авторську методику роботи над розвитком, удосконаленням, фаховою деталізацією читацької компетентності майбутніх філологів, студентів факультету іноземних мов. Зокрема, Ірина Богданівна розповіла про історію та здобутки діяльності студентського гуртка «ПЛЕЯДА-2», про численні наукові, просвітницькі, пізнавальні заходи, зосереджені на читанні та інтерпретації художнього тексту. Майстерність Ірини Богданівни поєднати академічне літературознавство з найновішими цифровими інструментами втілилася в цікавих творчих проєктах, які студенти виконують із великим бажанням та фаховим підходом до літератури.

У засіданні методичного семінару (під керівництвом проф. Лідії Мацевко-Бекерської) взяли участь викладачі кафедри світової літератури проф. Ольга Бандровська, доценти Софія Варецька, Ірина Сенчук, асист. Наталія Коминська, аспірант кафедри Катерина Ніколенко, заступник декана факультету іноземних мов доц. Олеся Татаровська, канд. філол. наук, доцент, завідувач кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Анна-Марія Богосвятська, вчителі закладів середньої освіти Львівщини.

Учасники засідання методичного семінару «Досліджуючи – навчати, навчаючи – досліджувати» Науково-методичного центру дослідження та викладання літератури обмінялися думками про важливість і відповідальність читання, а також про ефективні прийоми заохочення учнів та студентів до спілкування з художнім світом книг.