Захист педагогічної практики студентів ІНФ-41

16.05.2022 | 21:58

У непростий період дистанційного навчання студенти групи Інф-41 (17 студентів) ОП «Французька та англійська мови і літератури» пройшли педагогічну практику у школах, ліцеях, освітніх установах різних регіонів України.

Цьогоріч практика відбувалася в надзвичайних умовах – останній тиждень практики в загальноосвітніх закладах освіти студенти проходили в умовах воєнного стану. Саме тому внеском у перемогу є зосередження зусиль студентів та викладачів на навчанні, в тому числі й на практичній підготовці. Тож відразу після відновлення навчання в університеті та в загальноосвітніх закладах, практиканти повернулися до виконання своїх обов’язків. Система віддаленого навчання дозволила забезпечити виконання всіх завдань освітнього процесу.

Програма практики складалася не лише з педагогічної діяльності студентів, підготовки та проведення фахових уроків, але й організаційно-виховної роботи з учнями. Працюючи із дітьми, практиканти доклали чимало зусиль, методичної майстерності, творчості, винахідливості, креативного підходу, дбаючи про різнобічний розвиток своїх вихованців. Також варто зазначити особистісно-індивідуальний стиль кожного студента, вдосконалення та втілення на практиці знань та вмінь, набуття досвіду самоорганізації педагогічної діяльності, стимулювання та розвиток пізнавальної активності, організації взаємодії з учнями.

Більшість студентів під час педагогічної практики закохуються в свою професію і усвідомлено починають розуміти її практичне призначення.  Практика допомагає формувати в умовах педагогічного процесу методичну рефлексію майбутнього викладача, його самосвідомість, професійну компетентність.

Педагогічна практика завершилася захистом, який відбувся в режимі он-лайн 20 квітня 2022. Студенти приємно вразили цікавими мультимедійними презентаціями, використаними новітніми методами, аудіо- та відеоматеріалами, представили власне бачення практичних завдань, продемонстрували належний рівень теоретико-методичної підготовленості до реалізації професійних навичок учителя французької мови, сумлінність та творчий підхід до виконання поставлених на період проходження практики завдань, розповіли про труднощі, що виникли у процесі навчально-виховної роботи.

Викладачі-керівники педагогічної практики поставили запитання, висловили поради для покращення педагогічної майстерності, належно оцінили вміння синтезувати студентами здобуті теоретичні знання.

Усі студенти успішно впоралися із поставленими завданнями, про що свідчать позитивні характеристики керівників навчальних закладів, документація з фаху, педагогіки, психології та захист педагогічної практики, який відбувся у дружній атмосфері співпраці.

Вітаємо студентів з успішним захистом педагогічної практики та бажаємо подальших успіхів, нових філологічних висот, творчого натхнення, продовження викладацької професії в майбутньому.

Разом ми здобудемо перемогу!

Слава Україні!