Засідання кафедри німецької філології

22.04.2020 | 22:51

Сьогодні, 22 квітня 2020 року у форматі відео-конференції з використанням програми ZOOM відбулось засідання кафедри німецької філології, на якому обговорювались результати педагогічної практики студентів у спеціалізованих ліцеях з поглибленим вивченням німецької мови № 8 та № 28 Львівської міської ради. У засіданні брали участь викладачі кафедри, зокрема, керівники практики доц. Віталіш Л. П. та доц. Назаркевич Х. Я., і студенти четвертого курсу німецького відділення. Керівники практики зазначили, що обидва навчальні заклади тепло зустріли наших студентів, надали належне методичне забезпечення та опікувались ними впродовж проходження практики. На важливості педагогічної практики для подальшого вибору професії наголосив завідувач кафедри, проф. Максимчук Б. В.

Який досвід отримали студенти, та які почуття переповнювали їх, можемо дізнатись із відгуку студентки 4 курсу, Юлії Мацури, котру саме практика надихнула вибрати, на жаль, не таку престижну професію вчителя: «Психологічні факти давно довели важливість професійного життя людини. «Ким я буду після завершення університету?» – питання, яке застає зненацька чи не кожного студента. «Вчителем!» – відповідаю я. Це те, чого прагну все своє життя, але десятки кліше про професію педагога змушували мене сумніватися. Що ж допоможе кожному у вирішенні для себе настільки важливого питання? Послухати думку батьків, чи друзів? Так, все це є необхідним, але сьогодні я б хотіла поділитися, яку відповідь на це важливе запитання змогла знайти я. А мені пощастило, адже факультет іноземних мов надає кожному студенту можливість попрактикувати себе у ролі вчителя. Це нагода не лише побачити зі сторони всю правду про професійне життя педагога, але й відчути на собі його роль та повсякденну роботу. Під час практики я відкрила для себе багато нових речей, подолала страх перед аудиторією, зрозуміла, що перш за все вчитель – це зразок для дитини, і його поведінка повинна бути коректною та відповідальною. Перевірка зошитів, контрольні роботи, журнал оцінок та відвідуваності – так, це все робота не проста, і потрібно вміти професійно з цим справлятися. Але, якщо у перший день практики я безмежно боялась, що не зможу пояснити учням матеріал доступно та просто, що неодмінно виникнуть десятки проблем, з якими мені доведеться справлятись, і це все лякало , то останній урок я провела з неймовірним захопленням і сумом, адже мені так не хотілось прощатись зі своїми учнями. Я подолала свій страх, навчилась контролювати поведінку учнів на уроці, тримати їхню увагу, мотивувати їх, та головне я відчула, що бути вчителем – це неймовірно цікаво, весело та корисно, адже у кожного учня можна чогось навчитись. Результат не змушує на себе чекати, сьогодні я впевнена у своїх бажаннях, і жоден стереотип не зможе зупинити мене на шляху до моєї мрії!»