Нормативна граматика (функції та метамова опису)
Тип: На вибір студента
Кафедра: англійської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
2 | 16 | доцент Бублик Т. Є. | Іна11, Іна12, Іна13, Іна14, Іна15, Іна16 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 16 | Іна11 | |
Іна12 | |||
Іна13 | |||
Іна14 | |||
Іна15 | |||
Іна16 |
Опис курсу
Анотація навчальної дисципліни: Метою вивчення дисципліни є розвиток основних граматичних вмінь і навичок студентів, які є передумовою адекватного використання іноземної мови в усному і писемному мовленні з акцентом на розуміння і вивчення формальних синтаксичних моделей для описання граматики; розвиток практичного вміння використовувати широкий спектр лексико-граматичних засобів мови для успішного спілкування іноземною; навчання студентів співвідносити граматичні закономірності рідної і іноземної мови для використання цих навичок при виконанні перекладних вправ у двох напрямках: з української мови на англійську і навпаки; сприяння розвитку професійних навичок вживання граматичних структур англійської мови в усному спілкуванні; збагачення загального лінгвістичного досвіду студентів для подальшого вдосконалення ними своїх лексико-граматичних вмінь і навичок.
Результати навчання:
- знати:
- формальні синтаксичні моделі для описання граматики;
- граматичні правила для усного мовлення та письмового викладу інформаціі;
- граматичні та семантичні засоби зв’язку тексту як єдиного цілого;
- особливості перекладу граматичних конструкцій;
- вміти:
- пояснювати граматичні правила;
- систематизувати мовні засоби, які описують граматику;
- визначати способи взаємодії мовних засобів для виконання визначених семантичних функцій;
- впізнавати, розрізняти та перекладати різноманітні граматичні конструкціі;
- розуміти монологічні повідомлення з застосуванням певних граматичних конструкцій;
- застосовувати граматичні конструкціі в діалогічному мовленні;
реалізувати комунікативні наміри з певними граматичними конструкціями на письмі.