Педагогічна (асистентська) практика

Тип: Нормативний

Кафедра: класичної філології

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
119Диференційований залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
116 тижнівІнк-61М

Опис курсу

Основною метою педагогічної (асистентської) практики є формування у здобувачів системи необхідних педагогічних вмінь та навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуального стилю поведінки та діяльності, необхідних для майбутньої професії, закріплення педагогічних навичок, здобутих при отриманні кваліфікації магістра, вдосконалення знань, необхідних для роботи у закладах вищої освіти, формування вмінь застосовувати їх у навчально-виховному процесі під час виконання функцій викладача.

Педагогічна (асистентська) практика забезпечує поєднання попередньої теоретичної підготовки здобувачів з їх практичною діяльністю із загально-професійних дисциплін; формує психолого-педагогічні та методичні уміння викладання відповідних навчальних дисциплін, уміння застосування сучасних технологій і методик навчання, використання інноваційних технічних засобів, сучасних методик та інтерактивних методів навчання.

Рекомендована література

Базова література

  1. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи. – К.: Кондор, 2008. -272 с.
  2. Асистентська практика студентів – магістрів. Орієнтовна програма і методичні рекомендації щодо проходження асистентської педагогічної практики. Підготовлені кафедрою педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка, березень 2004 р. – http://www.lnu.edu.ua/Pedagogika/pramag.pdf
  3. Костирко І.Г. Університетська освіта (вступ до фаху): навч. посібник / І.Г.Костирко, Л.Б. Гнатишин, Л.П. Петришин, М.П. Гарасим. – Львів: 2011. – 350 с.
  4. Красильник Ю. С., Корчова Г. Л., Руденко М. В. Методика проведення навчальних занять в умовах дистанційного навчання: навч. посіб. – Київ: КНУБА, 2021. – 156 с.
  5. Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 232 с.
  6. Педагогіка та психологія вищої школи: навч.-метод. посібник для самостійної роботи студентів/ Автор-упорядник В.І. Староста. Вид. 2-е, випр. та доп. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2023. – 74 с.
  7. Підборський Ю. Г. Хмельницька О. С. Педагогічна майстерність викладача : навч. посіб. Переяслав : Домбровська Я. М., 2020. – 156 с.
  8. Brown, H. D. Principles of Language Learning and Teaching: A Course in Second Language Acquisition. New York: Pearson Education Inc. 2014.
  9. Morgan A. Nicoulin. Methods of Teaching Latin: Theory, Practice, Application Morgan A. Nicoulin Washington University in St. Louis, 2019. – 249 p.
  10. Ortega, L. “Sequences and Processes in Language Learning.” The Routledge Handbook of Second Language Acquisition, edited by S. M. Gass and A. Mackey. New York: Routledge Taylor & Francis Group, 2012. 81-105.