Теоретичні основи другої іноземної мови (лексикологія, лінгвокраїнознавство французької мови), 3 курс, заочне навчання, англійська філологія
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 1 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 10 | доцент Фроляк М. П. |
Опис курсу
Мета освітнього процесу за освітньою компонентою «Теоретичні основи 2 іноземної мови (французької)» полягає у ознайомленні студентів з основними засадами вчення про словниковий склад, і словотвірні особливості французької мови, а також з основними віхами розвитку французької мови.
Цілі: формувати знання про специфіку структури та системи французької мови на лексичному та словотвірному рівні, закласти основи знань з історії французької мови.
Після завершення цього курсу здобувач буде :
знати: основні особливості лексичного складу французької мови, а також основні віхи розвитку французької мови, які зумовили її структуру.
вміти: аналізувати лексичні компоненти французької мови, а також вміти поснити деякі зміни і закономірності французької мови, зумовлені історичним розвитком.
Освітня компонента передбачає формування у здобувача вищої освіти таких загальних та фахових компетентностей, визначених освітньою програмою:
ЗК 1. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 6. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ФК 6. Здатність застосовувати поглиблені знання з обраної філологічної спеціалізації для вирішення професійних завдань.
ФК 7. Здатність вільно користуватися спеціальною термінологією в обраній галузі філологічних досліджень.
ФК 8. Усвідомлення ролі експресивних, емоційних, логічних засобів мови для досягнення запланованого прагматичного результату.
ФК 9. Орієнтування у лінгвокультурних особливостях країн, мови яких вивчаються.
У результаті вивчення освітньої компоненти здобувач вищої освіти повинен досягти таких програмних результатів навчання, визначених освітньою програмою:
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами.
ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їхвирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації.
ПРН 12. Дотримуватися правил академічної доброчесності.
ПРН 14. Створювати, аналізувати й редагувати тексти різних стилів та жанрів.
ПРН 19. Вміти використовувати знання з лінгвокультурних та загально цивілізаційних особливостей країн, мови яких вивчаються, у різних соціально детермінованих комунікативних ситуаціях.
Рекомендована література
- MISHCHENKO V. Cours de lexicologie du francais moderne. Part.2: La semantique lexicale/ V. Mishchenko . – Lviv : LNU, 2013. Site: http://dl.lnu.edu.ua/
- GREVISSE M. Le Bon Usage./M.Grevisse // 12-e ed. refondue par A.Goose – Paris : Louvin, Duculot, 1991.
- LEHMAN Alise, Introduction a la lexicologie,-Semantique et morphologie 3-e edition, Paris : Armand Colin,coll. ‘ Lettres sup’, 29/10/2008.
- https://www.alloprof.qc.ca/fr/eleves/bv/francais/la-naissance-et-le-developpement-de-la-langue-francaise-f1020
- https://www.cultura.com/mentions-legales/protection-des-donnees-personnelles.html