Усна компетенція: драматизація та експресивні аспекти
Тип: На вибір студента
Кафедра: англійської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 32 | Іна11 | |
Іна12 | |||
Іна13 | |||
Іна14 | |||
Іна15 | |||
Іна16 |
Опис курсу
Запропонований курс охоплює основні форми та методи формування навичок культури усного мовлення шляхом моделювання типових комунікативних ситуацій в межах певних лексичних систем, що забезпечує інтенсивну мовну практику.
Розроблений курс спрямований на формування й активізацію комплексу знань та умінь, мовленнєвої культури, творчого мислення та стимулювання мовленнєвого самовдосконалення. активно-творчих методів – дискусії, рольових ігор, змодельованих ситуацій, пошукових завдань тощо – на збагачення знань студентів, на якість їх прояву у мовленнєвій та згодом у педагогічній діяльності, а також на формування позитивної мотивації студентів щодо вдосконалення власної мовленнєвої культури.
Результати навчання:
- знати: Оволодіти основними навичками володіння усною мовою та сукупністю її виражальних засобів шляхом застосування великої кількості тренувальних вправ на основі значного лексичного матеріалу. Навчитись ефективно реагувати та вести розмову у конкретній комунікативній ситуації, оволодівши сумою знань про мову, мовні реалії, вербальні та невербальні засоби спілкування, культуру, національну своєрідність суспільства та вміти застосовувати набуті знання у процесі спілкування.
- вміти:
вільно послуговуватись усім симбіозом лексичних засобів, дотримуватись лексичних, стилістичних, акцентологічних та інших вербальних та невербальних норм спілкування. Акцент буде зроблено на відпрацюванні вимови, фонетичних труднощів у мовленнєвому потоці, ритміці та комунікативній функції інтонації.