Друга іноземна мова (французька), 3 курс англійська філологія
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Залік |
6 | 5 | Немає |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 80 | Іна31 | Дмитрасевич Н. І. |
Іна32 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна33 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна34 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна35 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна36 | Дмитрасевич Н. І. | ||
6 | 96 | Іна31 | Дмитрасевич Н. І. |
Іна32 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна33 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна34 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна35 | Дмитрасевич Н. І. | ||
Іна36 | Дмитрасевич Н. І. |
Опис курсу
Мета: розвинути чотири основні мовні компетенції студентів: усного мовлення, письмового мовлення, сприйняття та розуміння мови на слух, розуміння письмових текстів. Практична спрямованість курсу передбачає, що студенти оволодіють базовою розмовною та професійною лексикою, а також основними граматичними конструкціями потрібними для реалізації повсякденних комунікативних ситуацій.
Розвинути у студентів уміння практично використовувати реальну “живу” мову, що вимагає від них співвіднесення мовних одиниць з їхніми комунікативними функціями, тобто здатності адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування.
Поглибити знання з фонетичної компетенції студентів, що включає в себе фонетично-корективний курс, де студенти засвоюють особливості французької вокалічної і консонантної систем.
Студент повинен практично оволодіти лексичними одиницями, необхідними для комунікації у певних сферах людської діяльності відповідно до програми третього курсу. Поряд з опануванням необхідного мінімуму лексичних одиниць метою є одночасне засвоєння морфологічної і синтаксичної структури даної мови.
Завдання: навчити студентів розуміти, перекладати, аналізувати тексти іноземною мовою загального та професійного тематичного спрямування середнього рівня складності.
Сформувати основи правильної вимови, а також головні інтонаційні моделі на базі навчальних аудіокурсів.
Головним завданням викладання граматики є розвиток у студентів граматичних навиків, необхідних для аудіювання, мовлення, читання і письма, ознайомлення з основними морфологічними і синтаксичними категоріями, які складають лінгвальну сутність граматики сучасної французької мови.
У результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: особливості французької вокалічної і консонантної систем, основні граматичні явища, лексичні структури, кліше та репліки, необхідні для повсякденного спілкування у типових комунікативних ситуаціях.
вміти: практично використовувати реальну “живу” мову, аналізувати прочитане, коментувати найцікавіші абзаци, речення, правильно застосовувати набуті знання з граматичного матеріалу занять, додержуватись правил орфографії у написанні слів, що належать до активної лексики , вести бесіду на теми, пов’язані з різними аспектами життя людини, адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів відповідності та мовної правильності.
Рекомендована література
- Pinson С., Heu Е. Édito 2 : Méthode de français, livre de l’élève /. Pinson, E.Heu – Didier, 2016. – 216 p.
- Pinson С., Heu Е. Édito 2 : Méthode de français, cahier d’activité /. Pinson, E.Heu – Didier, 2016. – 145 p.
- Grégoire M. Grammaire progressive du français : niveau intermédiaire / M. Grégoire, O. Thiévenaz. – Clé internationale, 2005. – 272 p.
- Miquel C. Vocabulaire progressif du français : niveau débutant / C. Miquel. – Clé internationale, 2002. – 160 p.
- Словник: Французько-український. Україно-французький: Посіб. для загальноосвіт. навч. закл. та вищ. навч. закл. / Уклад.: В.Б. Бурбело, К.М. Андрашко та ін.; Упоряд. В.Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2002. – 528 с.
- Petit Robert de la langue française / [sous la direction de J. Rey-Debove, A.Rey]. – Paris : Le Robert, 2009. – 2837 p.
- Claire Miquel. Communication progressive du français avec 365 activités. CLEinternational. 2004