Друга іноземна мова (французька, 3 курс, англо-український переклад)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3.5 | Немає |
6 | 3.5 | Немає |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 80 | Інп31 | доцент Фроляк М. П. |
Інп32 | доцент Фроляк М. П. | ||
Інп33 | доцент Фроляк М. П. | ||
Інп34 | доцент Фроляк М. П. | ||
Інп35 | доцент Фроляк М. П. | ||
6 | 80 | Інп31 | доцент Фроляк М. П. |
Інп32 | доцент Фроляк М. П. | ||
Інп33 | доцент Фроляк М. П. | ||
Інп34 | доцент Фроляк М. П. | ||
Інп35 | доцент Фроляк М. П. |
Опис курсу
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб успішно засвоїти основні поняття і категорії системи сучасної французької мови, оволодіти мовною та мовленнєвою компетенціями, необхідними для практичного володіння іншомовним мовленням. Тому у курсі представлено як огляд концепцій, так і процесів та інструментів, потрібних для постійного вдосконалення мовних знань.
Мета курсу «Друга іноземна мова (французька)» полягає у формуванні мовної (засвоїти базовий мовний репертуар, який дозволить студентові справлятися з повсякденними ситуаціями з передбаченим змістом) та мовленнєвої компетенції (засвоїти фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя; розвинути загальний лінгвістичний діапазон; розвинути соціолінгвістичну компетенцію на рівні виконання й реагування на основні мовленнєві функції, такі як інформаційний обмін та вимоги, і виражати свої погляди і ставлення простими засобами) студентів.
Цілі: виробити навички та уміння французької нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень; розвинути граматичні навички, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень; виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування; розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.
Рекомендована література
- Основна література:
- Heu Elodie. ÉDITO. Méthode du français. Niveau A2. – Paris: Didier, 2016. — 220 p.
- Baylocq Marie-Pierre. ÉDITO. Cahier d’activités. Niveau A – Paris : Didier, 2016. — 144 p.
- Boularès M., Frérot J.-L.Grammaire progressive du français avec 400 exercices. –Paris: CLE International, 2004.
- Gallier T. Vocabulaire. 450 nouveaux exercices. Niveau intermédiaire. –Paris:CLE International, 2003.
- Miquel С.,Goliot-Lété A. Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire. –Paris: CLE International, 2011.
- Siréjols E., Renaud Dominique. Grammaire avec 450 nоuveaux exercices. Niveau intermédiaire. CLE International, 2004.
Додаткова література:
- 1 Кость Г. М., Сулим О. І. Посібник з французької мови для самостійної роботи та дистанційного навчання. – Львів, Вид-во ЛНУ, 2007.
- Львова Л. Ф. Методичні вказівки і навчальні завдання до вивчення граматики французької мови. Львів, ЛНУ, 1998.
- Мандзак І. А. Підручник з французької мови. – Львів: ЛНУ, 2005.
Інформаційні ресурси: