Друга іноземна мова (французька, 3 курс, англо-український переклад)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3.5 | Немає |
6 | 3.5 | Немає |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 80 | Інп31 | доцент Демчук Н. М. |
Інп32 | доцент Демчук Н. М. | ||
Інп33 | доцент Демчук Н. М. | ||
6 | 80 | Інп31 | доцент Демчук Н. М. |
Інп32 | доцент Демчук Н. М. | ||
Інп33 | доцент Демчук Н. М. |
Опис курсу
Метою навчальної дисципліни є розвиток як мовної, так і мовленнєвої компетенції з метою вироблення у студентів навичок усної та писемної комунікації на побутовому, культурологічному та професійному рівнях.
Практична спрямованість курсу передбачає, що студенти оволодіють базовою розмовною та професійною лексикою, а також основними граматичними конструкціями потрібними для реалізації повсякденних комунікативних ситуацій. Розвинути як мовну, так і мовленнєву компетенцію студента на основі побутової тематики (типових повсякденних ситуацій), так і країнознавчих (суспільно-політичних, економічних та тем стосовно культурного життя країни, мову якої вивчають).
Розвинути у студентів уміння використовувати іноземну мову у практичних ситуаціях, співвідносити мовні засоби із комунікативними цілями із врахуванням соціальних та культурних детермінант спілкування.
Завдання навчальної дисципліни: практичне володіння студентів французькою мовою, вироблення навиків усного та письмового спілкування на побутовому, культурологічному, професійному рівнях
Виробити у студентів навички правильної французької вимови шляхом корекції вивчених звуків. Поглибити і закріпити фонетичну компетенцію студентів, що містить особливості французької вокалічної і консонантної систем, правила словесного і логічного наголосу, інтонаційне оформлення французьких простих питальних речень, французько-нормативну вимогу, механізм читання і правильного письма.
Ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматикою будовою основних типів простих і складних речень.
Навчити студентів розуміти, перекладати, аналізувати тексти іноземною мовою загального та професійного тематичного спрямування середнього рівня складності.
Сформувати у студентів вміння та навички усного мовлення на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу. Виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування.
У результаті вивчення даного курсу студент повинен
Знати:
– основні системні особливості вокалізму, консонантизму, наголосу, інтонаційно-мелодійні моделі речень, а також правила орфографії французької мови;
– головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної французької мови;
– правила словесного і логічного наголосу;
– засоби вираження певної комунікативної інтенції;
– інтонаційне оформлення різнотипних французьких простих речень;
– теоретично і практично знати заплановані для цього курсу граматичні та лексичні теми;
Вміти:
– активно володіти лексичним запасом і граматичними моделями;
– сприймати на слух тексти відповідно до тематики курсу і відтворювати основну та докладну інформацію;
– читати і розуміти фахові тексти відповідно до тематики курсу та відтворювати основну та докладну інформацію;
– робити правильний словесний і логічний наголос; інтонаційно оформлювати різні типи речень;
– працювати з різними типами словників;
– теоретично і практично володіти запланованими для курсу граматичними темами;
– описувати події, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати інформацію у співрозмовника, передавати інформацію у непрямій мові;
– вести дискусію, викладати свою думку, реалізуючи певні типи тексту, що мають свою структуру і композицію з дотриманням параметрів комунікативно-стилістичної доцільності та мовної правильності;
– вірно виконувати різнотипні усні та письмові граматичні вправи та завдання;
Рекомендована література
- Dufour M. et ali. ÉDITO. Méthode du français. Niveau B – Paris : Didier, 2018.
- Heu É. et ali. ÉDITO. Cahier d’activités. Niveau B1. – Paris : Didier, 2018.
- Boularès M., Frérot J.-L. Grammaire progressive du français avec 400 exercices. – Paris: CLE International, 2004.
- Gallier T. Vocabulaire. 450 nouveaux exercices. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2003.
- Miquel С., Goliot-Lété A. Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2011.
- Siréjols E., Renaud Dominique. Grammaire avec 450 nоuveaux exercices. Niveau intermédiaire. CLE International, 2004.