Лексико-семантичні особливості абстрактних іменників множини(французька мова)
Тип: На вибір студента
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 3 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | Інф31 | доцент Піскозуб З. Ф. |
Опис курсу
Мета: сформувати у студентів третього курсу наукове уявлення про виникнення і розвиток лінгвістичної думки, ознайомити їх з основними лінгвістичними течіями XX століття, які започаткували сучасні парадигми досліджень.
Cформувати у студентів наукове розуміння «абстрактного» як філософської категорії.
Опанувати філософським і лінгвістичним трактуваннями абстрактного в діахронічному аспекті.
Ознайомити студентів із поглядами відомих французьких граматистів VIIІ – XX ст.
Засвоїти базові поняття гіперо-гіпонімії.
Опанувати сутність значеннєвих альтернацій абстрактних іменників.
Поряд з опануванням необхідного теоретичного мінімуму, вважливим є одночасне засвоєння конкретного матеріалу щодо проблеми функціонування категорії числа у сучасній французькій мові загалом і абстрактних іменників множини зокрема.
Завдання: розвинути у студентів уміння орієнтуватися в проблемі граматичної категорії мови та ролі і функції поняття категорії числа у когнітивній граматиці. Одним із важливих завдань даної дисципліни є ознайомлення студентів з питанням формування множини іменників, беручи до уваги офіційні орфографічні поправки 1990 року. Сформувати у студентів вміння та навики правильного перекладу абстрактних іменників множини.
Знати: основні лінгвістичні течії XX століття, проблеми когнітивної граматики, загалом, і поняття граматичної категорії мови, зокрема, суть офіційних орфографічних поправок 1990 року, а також, сутність проблеми функціонування абстрактних іменників множини.
– поняття домінанти семантичних модифікацій абстрактних іменників.
– типи семантичних трансформацій абстрактних іменників.
Вміти: Сформулювати наукову гіпотезу про набуття іменником у функціонально-прагматичному вживанні конкретних і абстрактних семантичних ознак.
– визначити семантико-стилістичні особливості абстрактних іменників множини;
– вміти оперувати абстрактними іменниками для збагачення мови;
– застосовувати засвоєний матеріал з метою удосконалення знань ;
– вміло застосовувати засвоєний матеріал з комунікативною метою;
– використати сформовані вміння та навички у подальшій професійній діяльності.
Рекомендована література
1.www.cortland.edu/flteach/civ/
2.www.lepointdufle.net/civilisation.htm
3.www.brusov.am/
4.www.ccfs–sorbonne.fr/
5.www.persee.fr/…/ahess_0395-2649_1960_num_15_5_420672