Особливості пунктуації в різножанрових текстах (іспанська філологія)
Тип: На вибір студента
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3.5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
11 | 21 | Цимбалістий І. Ю. | Іні-61м |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 14 | Іні-61м | Цимбалістий І. Ю. |
Опис курсу
Мета освітньої компоненти: вивчення найзагальніших теоретичних положень пунктуації та орфографії; специфіку творення нових текстів та корегування вже створених.
ПРН 20. Уміти застосовувати набуті мовно-стилістичні компетенції у комунікативних ситуаціях особистісного і суспільного характеру. |
4. Через різного роду тексти розпізнавати і розв’язувати специфічні орфографічні і синтаксичні труднощі, пов’язані із запозиченнями, топонімами, скороченнями і числівниковими виразами.
Рекомендована література
Базова література
1. Купріянов Є.В. Лексикографічна система іспанської мови: феноменологія інтегрального опису: [монографія] / Є.В. Купріянов. Київ : УМІФ НАНУ, 2018. 254 с. 2. Омельченко О. Відтворення засобів експресивного синтаксису іспанської мови в українському перекладі (на матеріалі творів Г. Гарсія Маркеса) / О. Омельченко // Мовні і концептуальні картини світу. Вип 46 (3), 2013. С. 88-97. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46%283%29__15 3. Barri Almenar A. Terminología de la danza académica: la importancia de denominarse “plié” – Recurso electrónico : https://gerflint.fr/Base/Espagne2/barri.pdf 4. Beneroso Otáduy L. La puntuación como contenido significativo en la enseñanza y el aprendizaje de la sintaxis, propuesta didáctica y confirmación experimental // Revista linguística, N13, 2013. Recurso electrónico: https://www.nebrija.com/revista-linguistica/la-puntuacion-como-contenido-significativo-en-la-ense%C3%B1anza-y-el-aprendizaje-de-la-sintaxis-propuesta-didactica-y-confirmacion-experimental.html 5. Bosque I. Nueva gramática de la lengua española. Morfología y sintáxis. Barcelona : Espasa Libros, 2010. 6. Cabezas Martínez M. E. Enseñanza dinámica de la sintaxis, I Bachillerato. Madrid : Castilla, 2008. Допоміжна: 7. Gómez Torrego L. Gramática didáctica del español. Madrid : SM, 2010. 8. Gómez Torrego L. Ortografía de uso del español actual. Madrid : SM, 2007. 9. Gómez Torrego L. Análisis sintáctico: teoría y práctica. Madrid : SM, 2007. 10. Morral Jacques C. Por los senderos de la ortografía y lecciones de gramática. Madrid : Editorial Universitaria, 1995. 58 p. 11. Madroñal Abraham Por los tinglados léxicos de la antigua farsa. – Recurso electrónico : https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/2757410.pdf 12. Real Academia Española. Ortografía básica de la lengua española. Barcelona : Espasa, 2012. Допоміжна література 1) Artículos sobre la historia de la puntuación, con fotografías de documentos originales Archivado el 30 de agosto de 2011 2) https://www.ucm.es/plataformaele/puntuacion-y-sintaxis 3) http://www.arteenparte.es/2017/09/10/glosario-terminos-arte-contemporaneo/ 4) http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/15371/1/47-216-222.pdf 5) http://www.trea.es/books/los-diccionarios-del-espanol-moderno 6) https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/58499.pdf 7) https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/5360215.pdf |
8) https://cvc.cervantes.es/literatura/aih/pdf/08/aih_08_1_010.pdf