Друга іноземна мова (магістри – англійська філологія)

Тип: Нормативний

Кафедра: німецької філології

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
96Іспит
106Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1

Лабораторні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
948Іна-51Мдоцент Котовські Г. Ф., доцент Назаркевич Х. Я.
Іна-51МЗахаров Ю. М.
Іна52МХомицька І. І.
Іна52Мдоцент Львова Л. Ф.
1048Іна-51МЗахаров Ю. М., доцент Назаркевич Х. Я.
Іна52МХомицька І. І.
Іна53Мдоцент Львова Л. Ф., доцент Котовські Г. Ф.

Опис курсу

У межах курсу студенти здобувають мовну компетентність рівня С1, поглиблюють знання про парадигму складних речень, інших синтаксичних конструкцій, що можуть вживатись як альтернативні, конкурентні граматичні форми; розвивають навички мовлення у різних соціально-детермінованих комунікативних ситуаціях; застосовують різні стратегії читання та слухання; розвивають свої писемні вміння, занотовуючи та реферуючи інформацію різних типів тексту. На цьому щаблі вивчення мови студенти довідуються про стилістичні особливості художніх, публіцистичних, науково-популярних текстів, розвивають навички обґрунтувати свою думку, коментувати тексти різної тематики та ін.

 

 

Результати навчання:

знати:

  • лексику професійного спрямування та іншої соціально вагомої тематики;
  • конкурентні форми пасивного стану дієслова, підрядних речень часу, мети, умови тощо;
  • поняття номіналізації та її функціональне спрямування;
  • особливості різних функціональних стилів німецької мови;
  • основні типи публіцистичних, науково-популярних текстів, методи їхнього аналізу;
  • засоби вираження зв’язності у тексті;
  • основні філологічні словники;
  • поширені стратегії читання та слухання.

 

вміти:

  • розповідати про педагогічну діяльність у середній та вищій школах, освітню систему України та Німеччини;
  • схарактеризувати актуальні соціальні явища та тенденції;
  • застосовувати знання про конкурентні граматичні конструкції відповідно до функціонально-стильової різновидності тексту та комунікативного наміру;
  • утворювати іменники-конверсиви з різних частин мови;
  • розуміти різножанрові тексти та проводити їхній функціонально-стилістичнийф аналіз;
  • вести дискусію, реферувати газетні та журнальні статті;
  • сприймати на слух автентичні теле-, радіоматеріали середньої тривалості, відтворювати цю інформацію усно й на письмі;
  • інтерпретувати художній твір щодо змістового наповнення, структури та композиції;
  • писати тексти різного типу (опис, розповідь, характеристика, реферат) обсягом 250-300 слів, враховуючи стильові та інші характеристики;
  • послуговуватись німецькомовними лексикографічними джерелами.