Друга іноземна мова (німецька)
Тип: Нормативний
Кафедра: німецької філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 4.5 | Іспит |
10 | 4 | Іспит |
11 | 3 | Диференційований залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 32 | Іна-51М | доцент Петращук Н. Є. |
Іна52М | доцент Назаркевич Х. Я. | ||
10 | 32 | Іна-51М | доцент Петращук Н. Є., доцент Назаркевич Х. Я. |
Іна52М | доцент Назаркевич Х. Я. | ||
11 | 30 | Іна-61м | доцент Петращук Н. Є. |
Іна-62м | доцент Бєлозьорова Ю. С. |
Опис курсу
У межах курсу студенти здобувають мовну компетентність рівня С1, поглиблюють знання про парадигму складних речень, інших синтаксичних конструкцій, що можуть вживатись як альтернативні, конкурентні граматичні форми; розвивають навички мовлення у різних соціально-детермінованих комунікативних ситуаціях; застосовують різні стратегії читання та слухання; розвивають свої писемні вміння, занотовуючи та реферуючи інформацію різних типів тексту. На цьому щаблі вивчення мови студенти довідуються про стилістичні особливості художніх, публіцистичних, науково-популярних текстів, розвивають навички обґрунтувати свою думку, коментувати тексти різної тематики та ін.
Результати навчання:
знати:
- лексику професійного спрямування та іншої соціально вагомої тематики;
- конкурентні форми пасивного стану дієслова, підрядних речень часу, мети, умови тощо;
- поняття номіналізації та її функціональне спрямування;
- особливості різних функціональних стилів німецької мови;
- основні типи публіцистичних, науково-популярних текстів, методи їхнього аналізу;
- засоби вираження зв’язності у тексті;
- основні філологічні словники;
- поширені стратегії читання та слухання.
вміти:
- розповідати про педагогічну діяльність у середній та вищій школах, освітню систему України та Німеччини;
- схарактеризувати актуальні соціальні явища та тенденції;
- застосовувати знання про конкурентні граматичні конструкції відповідно до функціонально-стильової різновидності тексту та комунікативного наміру;
- утворювати іменники-конверсиви з різних частин мови;
- розуміти різножанрові тексти та проводити їхній функціонально-стилістичнийф аналіз;
- вести дискусію, реферувати газетні та журнальні статті;
- сприймати на слух автентичні теле-, радіоматеріали середньої тривалості, відтворювати цю інформацію усно й на письмі;
- інтерпретувати художній твір щодо змістового наповнення, структури та композиції;
- писати тексти різного типу (опис, розповідь, характеристика, реферат) обсягом 250-300 слів, враховуючи стильові та інші характеристики;
- послуговуватись німецькомовними лексикографічними джерелами.