Друга іноземна мова (французька)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 2 | Немає |
2 | 4 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 48 | Іна11 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. |
Іна12 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна13 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна14 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна15 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна16 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна17 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
2 | 80 | Іна11 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. |
Іна12 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна13 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна14 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна15 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна16 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. | ||
Іна17 | доцент Лучкевич В. В., Зелена Ю. Л. |
Опис курсу
Мета курсу «Друга іноземна мова французька)» полягає у формуванні мовної (засвоїти базовий мовний репертуар, який дозволить студентові справлятися з повсякденними ситуаціями з передбаченим змістом) та мовленнєвої компетенції (засвоїти фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя; розвинути загальний лінгвістичний діапазон; розвинути соціолінгвістичну компетенцію на рівні виконання й реагування на основні мовленнєві функції, такі як інформаційний обмін та вимоги, і виражати свої погляди і ставлення простими засобами) студентів.
Цілі: виробити навики та уміння французької нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень; розвинути граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень; виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування; розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати:
– особливості французької вокалічної і консонантної систем;
– засоби вираження певної комунікативної інвенції;
– формальні правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;
– головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної французької мови;
– різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова, словотворчу структуру і можливості сполучення, функції в реченні та ін.
вміти:
– чітко артикулювати звуки французької мови;
– практично володіти лексичними одиницями у певних сферах людської діяльності відповідно до програми курсу;
– теоретично і практично володіти запланованими для курсу граматичними темами;
– аналізувати французькою мовою морфологічні і синтаксичні явища;
-адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності, мовної правильності, правил ввічливості та поведінки;
-описувати досвід, події, сподівання, докази, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати інформацію у співрозмовника, передавати інформацію у непрямій мові, пояснювати головні положення ідеї або проблеми;
-вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири або без опор;
– дотримуючись правил орфографії написати послідовні зв’язні тексти на ряд знайомих тем у межах свого кола інтересів.
Рекомендована література
- Основна література:
1. Alcaraz M., Braud C. et al. ÉDITO. Niveau A1. Méthode de français. – Paris: Didier, 2016.
2. Baylocq M.-P., Brémaud S. et al. ÉDITO. Niveau A1. Cahier d’exercices. – Paris: Didier, 2016.
3. Pinson C., Braud C. et al. ÉDITO. Niveau A2. Méthode de français. –Paris : Didier, 2016.
4. Cheilan C., Sassoubre M.-P. et al. ÉDITO. Niveau A2. Cahier d’exercices. – Paris: Didier, 2016.
5. Sirejols E., Tempesta G. Grammaire. Niveau débutant. 450 nouveaux exercices. – Paris: CLE International, 2002.
6. Boularès M., Frérot J.-L. Grammaire progressive du français avec 400 exercices. – Paris: CLE International, 2004.
7. Gallier T. Vocabulaire. 450 nouveaux exercices. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2003.
8. Miquel С. Goliot-Lété A. Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2011.
9. Siréjols E., Renaud D. Grammaire avec 450 nоuveaux exercices. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2004.
Додаткова література:
10. Крючков Г. Г., Мамотенко М. П., Хлопук В. С. Прискорений курс французької мови. – К.: А.С.К., 2005.
11. Кость Г. М., Сулим О. І. Посібник з французької мови для самостійної роботи та дистанційного навчання. Львів, Вид-во ЛНУ, 2007.
12. Львова Л. Ф. Методичні вказівки і навчальні завдання до вивчення граматики французької мови. Львів, ЛНУ, 1998.
13. Опацький С. Є. Français, niveau debutant : Підручник для вищих навчальних закладів. – Київ: Ірпінь, 2005.
14. Sirejols E., Tempesta G. Grammaire. Niveau débutant. 450 nouveaux exercices. – Paris: CLE International, 2002.
15. Grand-Clément O. Savoir-vivre avec les Français. Que faire ? Que dire ? – Paris : Hachette, 1996.