Друга іноземна мова (французька)

Тип: Нормативний

Кафедра: французької та іспанської філологій

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
12Немає
24Залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
148Іна11доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна12доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна13доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна14доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна15доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна16доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна17доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
280Іна11доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна12доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна13доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна14доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна15доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна16доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.
Іна17доцент Лучкевич  В. В., Зелена Ю. Л.

Опис курсу

Мета курсу «Друга іноземна мова французька)» полягає у формуванні мовної (засвоїти базовий мовний репертуар, який дозволить студентові справлятися з повсякденними ситуаціями з передбаченим змістом) та мовленнєвої компетенції (засвоїти фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя; розвинути загальний лінгвістичний діапазон; розвинути соціолінгвістичну компетенцію на рівні виконання й реагування на основні мовленнєві функції, такі як інформаційний обмін та вимоги, і виражати свої погляди і ставлення простими засобами) студентів.

Цілі: виробити навики та уміння  французької  нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень; розвинути граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень; виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування; розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен

знати:

– особливості французької вокалічної і консонантної систем;

– засоби вираження певної комунікативної інвенції;

– формальні правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;

–  головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної французької мови;

– різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова, словотворчу структуру і можливості сполучення, функції в реченні та ін.

вміти:

– чітко артикулювати звуки  французької мови;

– практично володіти лексичними одиницями у певних сферах людської діяльності відповідно до програми курсу;

– теоретично і практично володіти запланованими для курсу граматичними темами;

– аналізувати французькою мовою морфологічні і синтаксичні явища;

-адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності, мовної правильності, правил ввічливості та поведінки;

-описувати досвід, події, сподівання, докази, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати інформацію у співрозмовника, передавати інформацію у непрямій мові, пояснювати головні положення ідеї або проблеми;

-вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири або без опор;

– дотримуючись правил орфографії написати послідовні зв’язні тексти на ряд знайомих тем у межах свого кола інтересів.

Рекомендована література

  1. Основна література:

    1.                  Alcaraz M., Braud C. et al. ÉDITO. Niveau A1. Méthode de français. – Paris: Didier, 2016.

    2.                  Baylocq M.-P., Brémaud S. et al. ÉDITO. Niveau A1. Cahier d’exercices. – Paris: Didier, 2016.

    3.                  Pinson C., Braud C. et al. ÉDITO. Niveau A2. Méthode de français. –Paris : Didier, 2016.

    4.                  Cheilan C., Sassoubre M.-P. et al. ÉDITO. Niveau A2. Cahier d’exercices. – Paris: Didier, 2016.

    5.                  Sirejols E., Tempesta G. Grammaire. Niveau débutant. 450 nouveaux exercices. – Paris: CLE International, 2002.

    6.                  Boularès M., Frérot J.-L. Grammaire progressive du français avec 400 exercices. – Paris: CLE International, 2004.

    7.                  Gallier T. Vocabulaire. 450 nouveaux exercices. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2003.

    8.                  Miquel С. Goliot-Lété A. Vocabulaire progressif du français. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2011.

    9.                  Siréjols E., Renaud D. Grammaire avec 450 nоuveaux exercices. Niveau intermédiaire. – Paris: CLE International, 2004.

    Додаткова література:

    10.              Крючков Г. Г., Мамотенко М. П., Хлопук В. С. Прискорений курс французької мови. – К.: А.С.К., 2005.

    11.              Кость Г. М., Сулим О. І. Посібник з французької мови для самостійної роботи та дистанційного навчання. Львів, Вид-во ЛНУ, 2007.

    12.              Львова Л. Ф. Методичні вказівки і навчальні завдання до вивчення граматики французької мови. Львів, ЛНУ, 1998.

    13.              Опацький С. Є. Français, niveau debutant : Підручник для вищих навчальних закладів. – Київ: Ірпінь, 2005.

    14.              Sirejols E., Tempesta G. Grammaire. Niveau débutant. 450 nouveaux exercices. – Paris: CLE International, 2002.

    15.              Grand-Clément O. Savoir-vivre avec les Français. Que faire ? Que dire ? – Paris : Hachette, 1996.

Силабус:

Завантажити силабус