Історія та культура країн англомовного простору
Тип: На вибір студента
Кафедра: англійської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Залік |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Федорчук М. М. | Іна-51М, Іна-52М |
10 | 16 | доцент Федорчук М. М. | Інк51М |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | Іна-51М | доцент Федорчук М. М. |
Іна-52М | доцент Федорчук М. М. | ||
10 | 16 | Інк51М | доцент Федорчук М. М. |
Опис курсу
Спецкурс «Історія та культура країн англомовного простору» є окремим відгалуженням багатоаспектної науки про мову і суспільство – соціолінгвістики. Проте, на відміну від соціолінгвістичних досліджень, де безпосереднім об’єктом аналізу є соціально-обумовлена варіативність мовної структури в межах якого-небудь соціального колективу всередині нації, даний спецкурс ставить своїм своїм завданням вивчення елементів загальнонаціональної історії та культури, що знаходять своє відображення у літературному мовному стандарті, який обслуговує всю націю. Англомовний простір охоплює різноманітну кількість країн, де певний варіант англійської мови є стандартом. Даний спецкурс своїм об’єктом має американський варіант англійської мови як такий, що на даний історичний момент, є ведучим у англомовному просторі.
Результати навчання:
- знати: про історію, культуру, суспільство, закономірності соціально-історичного розвитку суспільства англомовної країни та відображення цих процесів та явищ у мові, орієнтуватися в культурологічному аспекті американського варіанту англійської мови, розуміти, що мова – це суспільне явище, яке розвивається й функціонує у безпосередньому зв’язку з історією та культурою нації.
вміти: теоретично і практично володіти запланованими для курсу темами; описувати історичні події та культурні феномени у мовному контексті, висловлювати свою думку, робити повідомлення, самостійно аналізувати мовний матеріал з точки зору історичного та культурологічного компонентів у ньому, сформувати вміння і навички орієнтуватися в історико-культурологічному аспекті мови; бути готовим до написання наукової роботи з цієї тематики.