Методика навчання іноземної мови (іспанська філологія)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 20 | Сайфутдінова О. Ю. | Іні41 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 12 | Іні41 | Кушнір О. П. |
Опис курсу
знати: предмет теорії методики викладання іноземних мов та її місце серед інших педагогічних дисциплін; основні історичні напрямки, їх представників, переваги та недоліки; знати особливості планування навчання іноземної мови на різних ступенях; особливості системи навчання, цілі, зміст, принципи, методи та засоби навчання на сучасному етапі в рамках ступеневої системи освіти України;
вміти: застосовувати основні дидактичні методи на практиці, володіти технологією навчання іншомовного спілкування; розробляти тренувальні вправи з усіх видів діяльності згідно вимог типу та структури уроку, аналізувати урок; організовувати самостійну та позакласну роботу учня при вивченні іноземної мови; орієнтуватися у вимогах програми та опрацьовувати наукові джерела з метою глибокого осмислення даної науки; формувати позитивне ставлення до вивчення мови; постійно займатися професійною самоосвітою та самовихованням; аналізувати педагогічний та власний досвід роботи, здійснювати самоконтроль, самооцінку і вміти виділяти та переборювати професійні недоліки у професійній діяльності.
Рекомендована література
Основна література:
- Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Відділ сучасних мов. – Страсбург: «Ленвіт». –Київ, 2003.
- Sánchez Lobato J.,Santos Gargallo I. Vademecum para la formación de profesores. Enseñar español como segunda lengua (L2)/ lengua extranjera (LE). – Madrid: SGEL.
- Alderson J. C., Clapham C. y Wall D. Exámenes de idiomas. Elaboración y evaluación. – Madrid: Cambridge Universtiy Press, 1995.
- García Santa-Cecilia A. Cómo se diseña un curso de lengua extranjera. – Madrid: Arco/Libros, 2000.
Додаткова література:
- Ніколаєва С.Ю., Гринюк Г.А., Олійник Т.І., Метьолкіна О.Б., Постнікова Н.К., Онищенко К.І., Щербак Л.П. Сучасні технології навчання іншомовного спілкування. – К.: «Ленвіт», 1997. – 96с. (Вип. 1 (3). «Бібліотечка журналу «Іноземні мови»).
- Організація та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах / Керівник авторського колективу Ніколаєва С.Ю. – К.: «Ленвіт», 1997. – 110с. (Вип. 2 (4). «Бібліотечка журналу «Іноземні мови»).
- Larsen-Freeman D., Long M.H. Introducción al estudio de la adquisición de segundas lenguas. – Madrid: Gredos, 1991.
- Mendoza Fillola A. Didáctica de la lengua para la enseñanza primaria y secundaria. – Madrid: Akal, 1996.
- 5.Muñoz E.C. Segundas lenguas. Adquisición en el aula. Barcelona. – Ariel Lingüística.
- Vázquez G. La destreza oral. – Madrid: Edelsa, 2000.
- http://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/marco/
- https://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/plan_curricular/
- https://www.realinfluencers.es/2018/09/09/8-metodologias-profesor-siglo-xxi-deberia-conocer/
- https://marcoele.com/descargas/7/nevado_juego.pdf
- https://repositorio.ufc.br/bitstream/riufc/64068/1/2022_art_mgsabreumvfnascimento.pdf