Перша іноземна мова (німецька) 2 курс
Тип: Нормативний
Кафедра: міжкультурної комунікації та перекладу
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 6 | Іспит |
4 | 6 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 96 | Інм21 | доцент Шум’яцька О. М., Сопіла Т. М. |
4 | 96 | Інм21 | доцент Шум’яцька О. М., Сопіла Т. М. |
Опис курсу
Мета курсу – поглибити лексичні і граматичні знання студентів з німецької мови – першої іноземної мови фахового спрямування. У рамках курсу у повному обсязі розглядаються основні граматичні теми, з відповідним теоретичним обґрунтуванням та практичним засвоєнням у рамках семи лексичних блоків, що тематично охоплюють увесь спектр широковживаних лексичних та мовно-стилістичних засобів. Такий комплексний підхід, у поєднання із опрацюванням фонетичних вправ та домашнім читанням, дозволяє досягнути значного мовного прогресу студентів та здобути ними мовних знань, необхідних для засвоєння подальших дисциплін професійного спрямування.
Завдання курсу полягає у засвоєнні студентами ґрунтовних знань нормативної граматики німецької мови та збільшення активного лексичного запасу для здійснення комунікації іноземною мовою в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування до поставленої комунікативної мети. Окрему увагу приділено здатності студентами систематизувати та поглиблювати знання мови і культури іноземної мови на принципі єдності тематичного та інтеркультурного аспектів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент має знати:
- основні поняття граматики та фонетики німецької мови;
- нормативну граматику німецької мови з елементами їх теоретичного осмислення, викладання та практичного застосування;
- правильну артикуляцію та інтонацію;
- класичні та сучасні теорії граматики та фонетики німецької мови;
- відповідний лексичний запас німецької мови для вирішення комунікативної ситуації;
- лінгво-культурну ситуацію німецькомовних країн.
Вміти:
- застосовувати мовні знання у практичних ситуаціях;
- оформлювати власне висловлювання;
- використовувати знання риторики у мовленнєвій діяльності;
- здійснювати комунікацію іноземною мовою в різноманітних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування;
- аналізувати філологічні явища, використовуючи відповідні загально-наукові методи та прийоми;
- здійснювати комунікацію українською та німецькою мовами;
- використовувати ефективні методи та прийомів навчання для досягнення поставленої мети;
- бачити спільні риси та відмінності між німецькою та українською мовами;
- опрацьовувати різні види інформації та обробляти її відповідно до цілей і завдань педагогічного процесу;
- дотримуватися принципів професійної етики та політкоректності.
Рекомендована література
Див. робочу програму відповідного курсу