Перша іноземна мова (магістри – англійська філологія)
Тип: Нормативний
Кафедра: англійської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 6 | Іспит |
10 | 6 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 48 | Іна-51М | доцент Потятиник У. О., доцент Саноцька Л. Г. |
Іна52М | доцент Лотоцька К. Я., доцент Петрик Т. В. | ||
Іна-51М | доцент Курпіль О. С., доцент Оршинська Т. З. | ||
Іна52М | доцент Федорчук М. М. | ||
10 | 48 | Іна-51М | |
Іна-52М |
Опис курсу
Програма з англійської мови як основної для магістрів відділення англійської філології створена відповідно до вимог ступеневої освіти та Освітньо-професійної програми підготовки бакалавра. Методологічною основою програми є розуміння мови як суспільного феномена, який існує в свідомості мовця як система лінгвальних елементів, що породжує інтенційно-релевантні висловлювання на базі відповідних функціонально-семантичних, словотворчих, лексико-граматичних і семантико-синтаксичних моделей. Мета курсу полягає у формуванні мовної та мовленнєвої компетенції студентів з англійської мови на рівні С2. Розвиток мовної та мовленнєвої компетенції ґрунтується на принципі єдності тематичного та міжкультурного аспектів. Тематичний аспект спирається на особистий і фаховий досвід студента і охоплює як побутову тематику (типові повсякденні ситуації), так і країнознавчу (суспільно-політичне, економічне та культурне життя країни, мову якої вивчають). Курс складається з чотирьох аспектів: аналітичне читання, мова ЗМІ, академічне письмо та домашнє читання, які забезпечують комплексне досягнення мети курсу.
Результати навчання:
- знати:
а) засоби вираження певної комунікативної інтенції;
б) формальні правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;
в) складні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної англійської мови;
г) різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова, словотворчу структуру і можливості сполучення, синтаксичної трансформації, функції в реченні та ін.
д) особливості мови ЗМІ;
е) складну спеціальну лексику в межах курсу.
- вміти:
а) розуміти без утруднень практично почуте або прочитане;
б) вилучити інформацію з різних усних чи письмових джерел, узагальнити її і зробити аргументований виклад у зв’язній формі;
в) висловлюватись спонтанно, дуже швидко і точно, диференціюючи найтонші відтінки смислу у доволі складних ситуаціях;
г) вільно добирати синоніми, антоніми, гнучко володіти лексикою;
д) володіти експресивними, емоційними, логічними засобами мови та спрямовувати їх для досягнення запланованого прагматичного результату.