Друга іноземна мова (іспанська, 4 курс, англо-український переклад)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 5 | Немає |
8 | 3 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 64 | Інп41 | Лисюк С. В. |
Інп42 | доцент Маєвська О. Т. | ||
Інп43 | Стронська М. Б. | ||
8 | 40 | Інп41 | Лисюк С. В. |
Інп42 | доцент Маєвська О. Т. | ||
Інп43 | Стронська М. Б. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Друга іноземна мова (іспанська)» є: розвинути як мовну, так і мовленнєву компетенцію студента на основі побутової тематики (типових повсякденних ситуацій), так і країнознавчих (суспільно-політичних, економічних та тем стосовно культурного життя країни, мову якої вивчають), уміння практично використовувати реальну “живу” мову, що вимагає від них співвіднесення мовних одиниць з їхніми комунікативними функціями, тобто здатності адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування; поглибити знання з фонетичної компетенції студентів, що включає в себе фонетично-корективний курс, де студенти засвоюють особливості іспанської вокалічної і консонантної систем, шліфують артикуляцію іспанських звуків, вивчають і реалізують правила словесного і логічного наголосу, інтонаційне оформлення різнотипних іспанських простих і складних речень, виконують фонетичні лабораторні роботи, спрямовані на розвиток і вдосконалення іспанської нормативної вимови, аудитивних умінь, читання і правильного письма.
Цілі курсу: сформувати мовленнєву компетенцію студентів на основі розвитку чотирьох головних видів комунікативних умінь: уміння говорити та сприймати мову на слух, читання, письма; сформувати основи правильної вимови, а також головні інтонаційні моделі на базі навчальних аудіо- та відеокурсів; розвинути у студентів граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма, ознайомлення з основними морфологічними і синтаксичними категоріями, які складають лінгвальну сутність граматики сучасної іспанської мови і поступово навчити парадигми окремих частин мови, граматичну будову основних типів складних речень.
У результаті вивчення курсу студент повинен
знати: особливості іспанської вокалічної і консонантної систем; правила словесного і логічного наголосу; інтонаційне оформлення різнотипних іспанських простих і складних речень; заплановані для цього курсу граматичні та лексичні теми;
вміти: практично використовувати реальну “живу” мову; набути навики праці з різними типами словників; робити морфологічно-синтаксичний аналіз речень у межах пройденого граматичного матеріалу; дотримуватись правил орфографії у написанні слів; адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності та мовної правильності; описувати події, висловлювати свою думку, передавати інформацію у непрямій мові; вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири.
Рекомендована література
Основна література:
- Concha Moreno, Victoria Moreno, Piedad Zurita. Nuevo Avance. Curso de español. Nivel intermedio. – Madrid: SGEL, 2017.-248 p
- Francisca Castro. Uso de la gramática española. Nivel intermedio – Madrid: EDELSA, 2006. – 163 p.
- María Pilar Hernández Mercedes. Tiempo para practicar el Indicativo y el Subjuntivo. – Madrid: EDELSA, 2006. – 168 p.
- Граматика іспанської мови у вправах = Gramática española en ejercicios : навч. посібник / Роман Помірко, Оксана Кушнір, Іванна Хомицька. – 4-ге вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 408 с.
- Осєчко Світлана. Іспанська граматика у вправах. Середній рівень = Gramática española en ejercicios. Nivel intermedio : навч. посібник / Світлана Осєчко, Оксана Кушнір, Ігор Цимбалістий. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – 228 с.
- Кушнір Оксана. Читання різного рівня складності (А2 / В1 / В2) = Lecturas graduadas (niveles А2 / В1 / В2) : навч. посібник / Оксана Кушнір, Ольга Маєвська, Світлана Осєчко. – 2-ге вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 172 с.
- Цимбалістий Ігор. Підготовка до ЗНО для вступу в магістратуру. Іспанська мова = Preparación al examen de selectividad para los estudios de Máster. Lengua española : навч. посібник / Ігор Цимбалістий, Оксана Кушнір, Світлана Осєчко. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. – 216 с.
- Marta Baralo, Marta Genís, Mª Eugenia Santana En vocabulario В1. 1.800 раlabras y expresiones útiles. – España: Grupo Anaya, S.A., 2008.
- M.García-Viñó Sánchez. Preparación al Diploma de Español, Nivel B1.
Додаткова література:
- Álvarez Merlo R, Núñez Cabezas E. А. Practicas de lengua española. Nivel medio y superior. – Málaga: VG Ediciones, 2002.
- Alzugaray P., Barrios Mª José, Hernández C. Preparación Diploma de Español. Nivel Intermedio B2. – Madrid: Edelsa, 2008.
- Busquets L., Bonzi L. Ejercicios gramaticales de español. Nivel medio y superior. – Madrid: Verbum, 2004.
- Busquets L., Bonzi L. Curso intensivo de español para extranjeros. – Madrid: Verbum, 2000.
- Cano Ginés A., Díez de Frías P., Estébanez Villacorta C., Garrido Ruiz de los Paños A. Competencia gramatical en USO. Ejercicios de gramática: forma y uso (B2). – Madrid: Edelsa, 2008.
Інтернет-джерела:
- http://www.cervantes.es/default.htm
- https://www.holaquetal.com/es_ES/web/hqt/spanish-materials
- http://www.auladiez.com/ejercicios/index.html
- http://www.aprenderespanol.org/
- http://www.redmolinos.com/