Перша іноземна мова (іспанська, 1 курс)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 11.5 | Іспит |
2 | 10.5 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 208 | Іні11 | Кушнір О. П., Хомицька І. І. |
2 | 160 | Іні11 | Кушнір О. П., Хомицька І. І. |
Опис курсу
Навчальна дисципліна має за мету формувати мовленнєву компетенцію студентів на основі розвитку чотирьох головних видів комунікативних умінь: уміння говорити та сприймати мову на слух, читання, письма; формувати основи правильної вимови, а також головні інтонаційні моделі на базі навчальних аудіо- та відео курсів. Студент повинен практично оволодіти лексичними одиницями, необхідними для комунікації у певних сферах людської діяльності відповідно до програми першого курсу. Метою є формування лексичного запасу обсягом 3000 слів та словосполучень у рамках тематики чотирьох змістових модуля, а саме: «Особиста сфера», «Соціально-побутова сфера», «Професійно-освітня сфера» та «Мистецько-культурна сфера».
У результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: особливості іспанської вокалічної і консонантної систем;
правила словесного і логічного наголосу;
інтонаційне оформлення різнотипних іспанських простих і складних речень;
теоретично і практично знати заплановані для цього курсу граматичні та лексичні теми;
вміти: практично використовувати реальну “живу” мову;
набути репродуктивних і продуктивних навиків з письма;
виконують фонетичні лабораторні роботи, спрямовані на розвиток і вдосконалення іспанської нормативної вимови, аудитивних умінь, читання і правильного письма;
набути навиків праці з різними типами словників;
робити морфологічно-синтаксичний аналіз речень у межах пройденого граматичного матеріалу;
додержуватись правил орфографії у написанні слів, що належать до активної лексики;
адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності та мовної правильності;
описувати події, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати інформацію у співрозмовника, передавати інформацію у непрямій мові;
вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири;
аналізувати іспанською мовою морфологічні та синтаксичні явища.
Рекомендована література
Базова
1. Кушнір Оксана. Читання різного рівня складності (А2 / В1 / В2) = Lecturas graduadas (niveles А2 / В1 / В2) : навч. посібник / Оксана Кушнір, Ольга Маєвська, Світлана Осєчко. – 2-ге вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 172 с.
2. Pодригес- Данилевская Е.И. Испанский язик. – Москва: “Высшая школа”, 1988. (1 шт.)
3. Помірко Роман. Gramática española en ejercicios = Граматика іспанської мови у вправах : навч. посібник / Роман Помірко, Оксана Кушнір, Іванна Хомицька. – 3-тє вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 374 с.
4. Новикова В.И. Еspañol. – Москва: “Высшая школа”, 1983.
5. Серебрянська А.О., Серебрянська Т.М. Іспанська мова для початківців. – Київ: 2008.
6. Concha Moreno, Victoria Moreno, Piedad Zurita. Avance. Curso de español. Nivel intermedio. – Madrid: SGEL, 1995.
7. Мercedes Belchi Arévalo, Paul J.Cárter. Síntesis. Curso intermedio de español. – Madrid: SGEL, 1995.
Допоміжна
1. Красникова Л.Г. Наblаndо еsраñol. – Москва: “Высшая школа”, 1971.
2. Кушнір Оксана. Читання різного рівня складності (А2 / В1 / В2) = Lecturas graduadas (niveles А2 / В1 / В2) : навч. посібник / Оксана Кушнір, Ольга Маєвська, Світлана Осєчко. – 2-ге вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 172 с.
3. Кушнір О. П. Методичні рекомендації для засвоєння лексичного матеріалу з іспанської мови на тему: Житло (Vivienda) / О.П. Кушнір, С.М. Осєчко. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 52 c.
4. Кушнір О. П. Методичні рекомендації для засвоєння лексичного матеріалу з іспанської мови на тему: Одяг (Vestimenta). / О.П. Кушнір, І.Ю. Цимбалістий. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 50 c.
5. Кушнір О. П. Методичні рекомендації для засвоєння лексичного матеріалу з іспанської мови на тему: Сім’я. Опис людини (Familia. Descripción de personas) / О. П. Кушнір, І. П. Жох. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 38 c.
6. Шефер И.А. “Испанский язык. Интенсивный курс обучения усной речи. –Москва:”Высшая школа”, 1990.
7. Álvarez Merlo R., Núñez Cabezas Emilio A. Prácticas de lengua española (niveles medio y superior). – Madrid.
8. Alzugaray P., Barrios Mª José, Hernández C. Preparación Diploma de Español. Nivel Intermedio B2. – Madrid: Edelsa, 2008.
9. Aragonés L., Palencia R. Gramática de uso del español: teoría y práctica (A1-B2). – Madrid.
10. Bellver Roses V., San Andrés Monjas M del Carmen. ¡Viva el vocabulario! (B1-B2). – enClave-ELE, 2009