Перша іноземна мова (іспанська, 1 курс)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 11.5 | Іспит |
2 | 10.5 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 208 | Іні11 | Кушнір О. П., Хомицька І. І. |
Іні11 | Сухорська Н. І. | ||
2 | 160 | Іні11 | Кушнір О. П., Хомицька І. І. |
Іні11 | Сухорська Н. І. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Перша іноземна мова (іспанська)» є ознайомлення студентів із завданнями сформувати мовленнєву компетенцію студентів на основі розвитку чотирьох головних видів комунікативних умінь: уміння говорити та сприймати мову на слух, читання, письма. Сформувати основи правильної вимови, а також головні інтонаційні моделі на базі навчальних аудіо- та відеокурсів.
Головним завданням викладання граматики є розвиток у студентів граматичних навиків, необхідних для аудіювання, мовлення, читання і письма, ознайомлення з основними морфологічними і синтаксичними категоріями, які складають лінгвальну сутність граматики сучасної іспанської мови і поступово навчити парадигми окремих частин мови, граматичну будову основних типів простих і деяких складних речень.
Після завершення цього курсу студент буде
знати:
особливості іспанської вокалічної і консонантної систем;
правила словесного і логічного наголосу;
інтонаційне оформлення різнотипних іспанських простих і складних речень; теоретично і практично знати заплановані для цього курсу граматичні та лексичні теми;
вміти:
практично використовувати реальну “живу” мову;
набути репродуктивних і продуктивних навиків з письма;
виконують фонетичні лабораторні роботи, спрямовані на розвиток і вдосконалення іспанської нормативної вимови, аудитивних умінь, читання і правильного письма;
набути навиків праці з різними типами словників;
робити морфологічно-синтаксичний аналіз речень у межах пройденого граматичного матеріалу;
додержуватись правил орфографії у написанні слів, що належать до активної лексики;
адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності та мовної правильності;
описувати події, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати інформацію у співрозмовника, передавати інформацію у непрямій мові;
вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири;
аналізувати іспанською мовою морфологічні та синтаксичні явища.
Рекомендована література
Основна література:
- Граматика іспанської мови у вправах = Gramática española en ejercicios : навч. посібник / Роман Помірко, Оксана Кушнір, Іванна Хомицька. – 4-те вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 408 с.
- Кушнір Оксана. Читання різного рівня складності (А2 / В1 / В2) = Lecturas graduadas (niveles А2 / В1 / В2) : навч. посібник / Оксана Кушнір, Ольга Маєвська, Світлана Осєчко. – 2-ге вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 172 с.
- Encinar Ángeles. USO interactivo del vocabulario. – Madrid: Edelsa, 2008.
- Palomino M. Ángeles. Dual: pretextos para hablar. – Madrid: Edelsa, 2008.
Додаткова література:
- Кушнір О. П. Методичні рекомендації для засвоєння лексичного матеріалу з іспанської мови на тему: Житло (Vivienda) / О.П. Кушнір, С.М. Осєчко. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 52 c.
- Кушнір О. П. Методичні рекомендації для засвоєння лексичного матеріалу з іспанської мови на тему: Одяг (Vestimenta). / О.П. Кушнір, І.Ю. Цимбалістий. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 50 c.
- Кушнір О. П. Методичні рекомендації для засвоєння лексичного матеріалу з іспанської мови на тему: Сім’я. Опис людини (Familia. Descripción de personas) / О. П. Кушнір, І. П. Жох. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 38 c.
- Castro Viúdez F. Aprende gramática y vocabulario 1. – Madrid: SGEL, 2010.
- Castro Viúdez F. Aprende gramática y vocabulario 4. – Madrid: SGEL, 2007.
- Castro Viúdez F., Díaz Ballesteros P. Aprende gramática y vocabulario 2. – Madrid: SGEL, 2010.
- Castro Viúdez F., Díaz Ballesteros P. Aprende gramática y vocabulario 3. – Madrid: SGEL, 2010.
- Medina Montero Carlos G. Desde el principio. Usos del español: teoría y práctica comunicativa. Nivel inicial – Madrid: SGEL, 2001.
- Medina Montero Carlos G. Sin duda. Usos del español: teoría y práctica comunicativa. – Madrid: SGEL, 2001.
- Rodríguez López J., Nueda Guzmán M Sol. ¡Viva el vocabulario! (A1-B1). – enClave-ELE, 2009
- Sánchez Lobato J., Acquaroni Muñoz R. Vocabulario ELE B1 (léxico fundamental de español de los niveles A1 a B1). – Madrid: SGEL, 2014.
- Bellver Roses V., San Andrés Monjas M del Carmen. ¡Viva el vocabulario! (B1-B2). – enClave-ELE, 2009