Друга іноземна мова (іспанська, 1 курс, англійська філологія)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 2 | Немає |
2 | 4 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 48 | Іна11 | Осєчко С. М. |
Іна12 | Хомицька І. І. | ||
Іна13 | Стронська М. Б. | ||
Іна14 | |||
2 | 48 | Іна11 | Осєчко С. М. |
Іна12 | Хомицька І. І. | ||
Іна13 | Стронська М. Б. | ||
Іна14 |
Опис курсу
Мета курсу «Друга іноземна мова (іспанська)» полягає у формуванні у студентів розуміння і вживання (як в усній так і писемній формах) побутових повсякденних виразів, а також елементарних речень, необхідних для задоволення конкретних проблем: відрекомендуватись або представити когось, запитувати та відповідати на запитання про деталі особистого життя; у формуванні у студента фонологічного рівня із вимовою обмеженого репертуару вивчених слів та виразів; у розвитку навички взаємодії на простому рівні; у формуванні відповідного орфографічного рівня для написання знайомих слів і коротких фраз; у розвитку загального лінгвістичного діапазону, базуючись на простих виразах про особисті деталі і потреби конкретного типу; у засвоєнні соціолінгвістичної компетенції на рівні встановлення елементарного соціального контакту, використовуючи найпростіші повсякденні ввічливі форми: привітання та прощання; знайомства тощо.
У результаті навчання студент повинен
знати:
основні відомості про сучасну іспанську мову;
основи орфографії, фонетики, морфології, граматики та синтаксису сучасної іспанської мови, які відповідають рівню А1 володіння іноземною мовою згідно мовленнєвих компетенцій, визначених Радою Європи;
вміти:
фонетично правильно читати та перекладати незначні за об’ємом тексти;
розуміти мовлення, повільне та ретельно артикульоване, відповідно до рівня А1;
взаємодіяти на елементарному рівні (А1), тобто коротко описувати себе та інших людей, відповідати та запитувати про особисте життя, місце проживання, повсякденну діяльність, їжу.
Рекомендована література
Основна література:
- Помірко Р. Граматика іспанської мови у вправах = Gramática española en ejercicios : навч. посібник / Роман Помірко, Оксана Кушнір, Іванна Хомицька. – 4-те вид., випр.. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 408 с.
- Baralo M., Cenís M., Santana M.E. En vocabulario. Elemental A1-A2. Anaya, 2008. – 207 p.
- Cárdenas Bernal F. Vocabulario activo: fichas con ejercicios fotocopiables. Nivel elemental-pre-intermedio. Eli, 2003. – 79 p.
- Cerrolaza Aragón M., Cerrolaza Gili Ó., Llovét Barquero B. Pasaporte. Libro del alumno. Nivel 2. Madrid: Edelsa, 2010. -164 p.
- Cerrolaza Aragón M., Cerrolaza Gili Ó., Llovét Barquero B. Pasaporte. Cuaderno de ejercicios. Nivel 2. Madrid: Edelsa, 2010. – 85p.
- Encinar Á. Uso interactivo del vocabulario. Nivel A-B1.Madrid:Edelsa, 2012. -192p.
- Moreno C., Moreno V., Zurita P. Nuevo Avance Básico: cuaderno de ejercicios. Madrid:SGEL, 2012. – 150 p.
- Moreno C., Moreno V., Zurita P. Nuevo Avance Básico: curso de español. Madrid:SGEL, 2012. – 222 p.
Додаткова література:
- Серебрянська А.О., Серебрянська Т.М. Іспанська мова для початківців. Підручник. – Вінниця, НОВА КНИГА, 2009. – 544 с.
- Кушнір Оксана. Читання різного рівняскладності (А2 / В1 / В2) = Lecturas graduadas (niveles А2 / В1 / В2) : навч. посібник / Оксана Кушнір, Ольга Маєвська, Світлана Осєчко. – 2-е вид., випр. і допов.– Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 172 с.
- Busquets L., Bonzi L. Curso intensivo de español para extranjeros. – Madrid: Verbum, 2000.
- Castro F., Díaz P., Sardinero C., Rodero I. Curso de español como lengua extranjera. Nuevo español en marcha 1. Libro del alumno. Madrid : SGEL, 2014.
- Castro F., Díaz P., Sardinero C., Rodero I. Curso de español como lengua extranjera. Nuevo español en marcha 1. Cuaderno de ejercicios. Madrid : SGEL, 2014.
- Rodriguez Martín J.R., García Guerra M.Á. Meta ELE A1. Curso de español de supervivencia. Madrid : EDELSA, 2017. – 111 p.
- Rodriguez M. Escucha y aprende. El español por destrezas: ejercicios de comprensión auditiva. Madrid: SGEL, 2002. -127 p.
Інформаційні ресурси:
- https://marcoele.com/
- https://videoele.com/
- https://www.ailmadrid.com/es/
- https://www.profedeele.es/