Друга іноземна мова (іспанська, 2 курс, англійська філологія)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької та іспанської філологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 6 | Іспит |
4 | 5 | Немає |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 96 | Іна21 | Кабов А. В. |
Іна22 | Лисюк В. В. | ||
Іна23 | Лисюк С. В. | ||
Іна24 | Стронська М. Б. | ||
Іна15 | Чабан М. Б. | ||
4 | 96 | Іна21 | Кабов А. В. |
Іна22 | Лисюк В. В. | ||
Іна23 | Лисюк С. В. | ||
Іна24 | Стронська М. Б. | ||
Іна15 | Чабан М. Б. |
Опис курсу
Мета курсу «Друга іноземна мова (іспанська)» полягає у формуванні мовної (засвоїти базовий мовний репертуар, який дозволить студентові справлятися з повсякденними ситуаціями з передбаченим змістом) та мовленнєвої компетенції (засвоїти фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя; розвинути загальний лінгвістичний діапазон; розвинути соціолінгвістичну компетенцію на рівні виконання й реагування на основні мовленнєві функції, такі як інформаційний обмін та вимоги, і виражати свої погляди і ставлення простими засобами) студентів.
Цілі: виробити навики та уміння іспанської нормативної вимови студентів, розвинути їхні аудитивні вміння; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень; розвинути граматичні навики, необхідні для аудіювання, мовлення, читання і письма; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, граматичною будовою основних типів простих і складних речень; виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування; розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма.
У результаті вивчення курсу студент повинен
знати:
- особливості іспанської вокалічної і консонантної систем;
- засоби вираження певної комунікативної інтенції;
- формальні правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;
- головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної іспанської мови;
- різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова, словотворчу структуру і можливості сполучення, функції в реченні та ін.
вміти:
- чітко артикулювати іспанські звуки;
- практично володіти лексичними одиницями у певних сферах людської діяльності відповідно до програми курсу;
- теоретично і практично володіти запланованими для курсу граматичними темами;
- аналізувати іспанською мовою морфологічні і синтаксичні явища;
- адекватно реагувати в певній комунікативнй ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності, мовної правильності, правил ввічливості та поведінки;
- описувати досвід, події, сподівання, докази, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати інформацію у співрозмовника, передавати інформацію у непрямій мові, пояснювати головні положення ідеї або проблеми;
- вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири або без опор;
- дотримуючись правил орфографії написати послідовні зв’язні тексти на ряд знайомих тем у межах свого кола інтересів.
Рекомендована література
Основна література:
- Помірко Р. Граматика іспанської мови у вправах = Gramática española en ejercicios : навч. посібник / Роман Помірко, Оксана Кушнір, Іванна Хомицька. – 4-те вид., випр. і допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 408 с.
- Alegre Palazón C.M., Quarello Demarcos L., Valero Planas C. Destino DELE A2.CIDEB, 2012. – 143p.
- Baralo M., Cenís M., Santana M.E. En vocabulario. Elemental A1-A2. Anaya, 2008. – 207 p.
- Cárdenas Bernal F. Vocabulario activo: fichas con ejercicios fotocopiables. Nivel intermedio-avanzado. Eli, 2004. – 79 p.
- Cerrolaza Aragón M., Cerrolaza Gili Ó., Llovét Barquero B. Pasaporte. Libro del alumno. Nivel 2. Madrid: Edelsa, -164 p.
- Cerrolaza Aragón M., Cerrolaza Gili Ó., Llovét Barquero B. Pasaporte. Cuaderno de ejercicios. Nivel 2. Madrid: Edelsa, 2010. – 85p.
- Encinar Á. Uso interactivo del vocabulario. Nivel A-B1.Madrid:Edelsa, 2012. -192p.
Додаткова література:
- Кушнір Оксана. Читання різного рівня складності (А2 / В1 / В2) = Lecturas graduadas (niveles А2 / В1 / В2) : навч. посібник / Оксана Кушнір, Ольга Маєвська, Світлана Осєчко. – 2-е вид., випр. і допов.– Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 172 с.
- Серебрянська А.О., Серебрянська Т.М. Іспанська мова для початківців. Підручник. – Вінниця, НОВА КНИГА, 2009. – 544с.
- En Uso: ejercicios de gramática. A2. Madrid : Edelsa, 2008. – 160 p.
- En Uso: ejercicios de gramática. B1. Madrid : Edelsa, 2008. – 158 p.
- García – Viño Sanchez M. Preparación al diploma de español. Nivel A2. Edelsa, 2010. – 164p.
- Masoliver Ródenas J. Historias breves para leer. Madrid : SGEL, 1999. – 119 p.
- Rodriguez M. Escucha y aprende. El español por destrezas: ejercicios de compención auditiva. Madrid : SGEL, 2002. -127 p.
Інформаційні ресурси:
- https://marcoele.com/
- https://videoele.com/
- https://www.ailmadrid.com/es/
- https://www.profedeele.es/