Друга іноземна мова (іспанська, 2 курс, англо-український переклад)
Тип: Нормативний
Кафедра: французької філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 5.5 | Залік |
4 | 5.5 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 96 | Інп21 | Жох І. П. |
Інп22 | Лисюк С. В. | ||
Інп23 | Слюсар І. І. | ||
Інп24 | Шмотолоха І. Ю. | ||
4 | 96 | Інп21 | Жох І. П. |
Інп22 | Лисюк С. В. | ||
Інп23 | Слюсар І. І. | ||
Інп24 | Шмотолоха І. Ю. |
Опис курсу
Мета курсу «Друга іноземна мова (іспанська)» полягає у у формуванні мовної (засвоїти базовий мовний репертуар, який дозволить студентові справлятися з повсякденними ситуаціями з передбаченим змістом) та мовленнєвої компетенції (засвоїти фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя) студентів.
Завдання курсу: виробити навики та уміння іспанської нормативної вимови студентів; сформувати лексичний запас обсягом 2000 слів та словосполучень; ознайомити з головними морфологічними і синтаксичними категоріями, граматичною будовою основних типів простих і складних речень; виробити вміння адекватно використовувати мову у різних соціально-детермінованих ситуаціях спілкування.
В результаті вивчення цього курсу студент повинен
знати: .
особливості іспанської вокалічної і консонантної систем;
головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної іспанської мови;
різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова, словотворчу структуру і можливості сполучення, функції в реченні та ін.
вміти:
чітко артикулювати іспанські звуки;
практично володіти лексичними одиницями відповідно до програми курсу;
теоретично і практично володіти запланованими для курсу граматичними темами;
аналізувати іспанською мовою морфологічні і синтаксичні явища;
вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири або без опор;
дотримуючись правил орфографії написати послідовні зв’язні тексти на ряд знайомих тем у межах свого кола інтересів.
Рекомендована література
Базова
1. Помірко Роман. Gramática española en ejercicios = Граматика іспанської мови у вправах : навч. посібник / Роман Помірко, Оксана Кушнір, Іванна Хомицька. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2011. – 308 с.
2. Concha Moreno, Victoria Moreno, Piedad Zurita. Avance. Curso de español. Nivel elemental. – Madrid: SGEL, 1995.
3. Concha Moreno, Victoria Moreno, Piedad Zurita. Avance. Curso de español. Nivel intermedio. – Madrid: SGEL, 1995.
4. En Uso: ejercicios de gramática. A2. Madrid: Edelsa, 2008. – 160 p.
5. En Uso: ejercicios de gramática. B1. Madrid: Edelsa, 2008. – 158 p.
Допоміжна
1. L. Busquets y L. Bonzi. Ejercicios gramaticales de español (nivel medio y superior). Madrid: Verbum, 1996. – 328p.
2. T. García, P. Montaner. El cronómetro. Manual de preparación del DELE. Nivel intermedio. Madrid: Edinumen, 2005.
Інформаційні ресурси
1. Películas españolas
2. CD de los manuales.
3. http://www.cervantes.es/default.htm
4. https://www.holaquetal.com/es_ES/web/hqt/spanish-materials
5. http://www.auladiez.com/ejercicios/index.html
6. http://www.aprenderespanol.org/
7. http://www.redmolinos.com/