Друга іноземна мова (німецька філологія)
Тип: Нормативний
Кафедра: англійської філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
2 | 4 | Залік |
3 | 5 | Іспит |
4 | 4 | Іспит |
5 | 5 | Залік |
6 | 4 | Немає |
7 | 4 | Іспит |
8 | 4 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 80 | Інн11 | Самотея А. В., Оленюк О. В. |
Інн12 | |||
3 | 80 | Інн21 | Гавронська-Суслова І. Б. |
Інн22 | Арабська І. Б. | ||
4 | 48 | Інн21 | Гавронська-Суслова І. Б., доцент Бублик Т. Є. |
Інн22 | Арабська І. Б. | ||
5 | 80 | Інн31 | Арабська І. Б., Малашняк М. А. |
Інн32 | доцент Бублик Т. Є. | ||
6 | 64 | Інн31 | Війтів О. І., Ігнатенко Л. В. |
Інн32 | Град А. І., Латик М. М. | ||
7 | 64 | Інн41 | Арабська І. Б., Латик М. М. |
Інн42 | Будна М. В. | ||
8 | 40 | Інн41 | Будна М. В. |
Інн42 | Арабська І. Б. |
Опис курсу
Програма з англійської мови як другої іноземної для студентів відділення німецької філології створена відповідно до вимог ступеневої освіти та Освітньо-професійної програми підготовки бакалавра. Методологічною основою програми є розуміння мови як суспільного феномена, який існує у свідомості мовця як система лінгвальних елементів. Мета курсу полягає у формуванні мовної та мовленнєвої компетенції студентів. Курс знайомить студентів із основними морфологічними і синтаксичними категоріями, з парадигмами окремих частин мови, а також покликаний розвинути в студентів граматичні навики необхідні для читання, аудіювання, мовлення і письма. Курс також покликаний виробити вміння використовувати мову у різних ситуаціях, сформувати навики реферувати і анотувати різні типи текстів, уміння з екстенсивного і інтенсивного аудіювання, розвинути репродуктивні та продуктивні вміння письма. Тематичний аспект курсу охоплює як побутову тематику, так і країнознавчу(економічне та культурне життя країни, мову якої вивчають)
Результати навчання:
- знати:
- особливості вокалічної та консонантної систем, правила словесного і логічного наголосу, а також інтонаційне оформлення різних типів речень;
- знати правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;
- базові морфологічні і синтаксичні категорії;
- різні властивості слова : його семантику, словотворчу структуру і можливості сполучення;
- лексику в межах курсу;
- вміти:
- артикулювати англійські звуки, робити правильний словесний і логічний наголос, а також інтонаційно оформлювати різні типи речень;
- володіти лексичними одиницями в певних мовленнєвих ситуаціях;
- правильно застосовувати граматичні категорії, аналізувати морфологічні і синтаксичні явища;
- висловлюватися спонтанно, описувати події, висловлювати свою думку, вести бесіду в обсязі тематики курсу;
писати приватні і офіційні листи, листівку, привітання, коментар, рецензію, твір відповідно до тематики курсу.
Рекомендована література
- Dellar H., Walkley A. Roadmap B1+: Student’s Book with digital resources and mobile app. – Pearson, 2019. – 175 p.
- Dellar H., Walkley A. Roadmap B1+: Workbook with key and online audio. – Pearson, 2019. – 96 p.
- 3. Antonia C., Wilson J. Speakout Upper-Intermediate: student’s book. – Pearson: 2019 ISBN-978-1-292-11590-0
- Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B2. Grammar and Vocabulary. – Macmillan, 2013. – 254 p.
- A Way to Success: English for University Students. Year 1
(Teacher’s Book): 2-ге вид., випр. та доп. / Н. В. Тучина,
І. В. Жарковська, Н. О. Зайцева та ін.; худож.-оформлювач
Г. В. Кісель. — Харків: Фоліо, 2019. — 400 с.: іл.
ISBN 978-966-03-7137-8.
- Swan M. Practical English usage. – Oxford: OUP, 1996. ISBN 019- 4421- 46- 5
Словники та довідники
- Балла М.І. Англо-український словник: У 2 т. – Київ: Освіта, 1996. – Т. 1.
- Балла М.І. Англо-український словник: У 2 т. – Київ: Освіта, 1996. – Т. ІІ.
- Баранцев К.Т. Англо-український фразеологічний словник. – Київ: Знання, 2006.
- Бенсон М., БенсонЭ., Илсон Р. Комбинаторный словарь английского языка.– Москва: Русский язык, 1990.
- Загнітко А.П., Данилюк І.Г. Великий сучасний англо-український, українсько-англійський словник. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2006.
- Зубков М., Мюллер В. Сучасний англо-український таукраїнсько-англійський словник. – Харків: ВД «Школа», 2005.
- The Oxford dictionary and thesaurus. – Oxford: OUP, 1997. ISBN 0-19-860171-9
- Oxford advanced learner’s dictionary. – Oxford: OUP, 1997. ISBN 0 19 431423 5
- Oxford collocations dictionary for students of English. – Oxford: OUP, 2002. ISBN-13-978-019-431243-1
Інформаційні ресурси
Інтернет-джерела