Друга іноземна мова (німецька)
Тип: Нормативний
Кафедра: німецької філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Іспит |
6 | 5 | Немає |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 96 | Іна31 | доцент Бєлозьорова Ю. С. |
Іна32 | Крайник О. В. | ||
Іна33 | Фещук Н. Є. | ||
Іна34 | доцент Мідяна Т. М. | ||
Іна35 | Димчевська Н. В. | ||
6 | 96 | Іна31 | доцент Бєлозьорова Ю. С. |
Іна32 | Крайник О. В. | ||
Іна33 | Фещук Н. Є. | ||
Іна34 | доцент Мідяна Т. М. | ||
Іна35 | Димчевська Н. В. |
Опис курсу
Програма з німецької мови як другої іноземної для студентів відділення англійської філології створена відповідно до вимог ступеневої освіти та змін у навчальному плані факультету іноземних мов. Разом з тим вона ґрунтується на європейських стандартах рівня знань з німецької мови як іноземної і опирається на вимоги і принципи закладені у відповідних німецькомовних дидактичних матеріалах, розрахованих на базовий рівень фахової підготовки.
Мета курсу полягає у формуванні мовної та мовленнєвої компетенції студентів.
Результати навчання:
Студенти повинні знати:
- знати формальні правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;
- головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної німецької мови;
- різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова, словотворчу структуру і можливості сполучення, функції в реченні та ін.
Студенти повинні вміти:
- аналізувати німецькою мовою морфологічні і синтаксичні явища;
- адекватно реагувати в певній комунікативній ситуації, дотримуючись параметрів комунікативної відповідності та мовної правильності,
- вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири або без опор;
- дотримуючись правил орфографії написати приватний та офіційний лист, листівку, привітання, запрошення, написати твір відповідно до тематики курсу.
Рекомендована література
- мови. – Вінниця: Нова книга, 2004.
- Євгененко Д. А., Білоус О. М. та ін. Практична граматика німецької мови. – Вінниця: Нова книга, 2004.
- Кудіна О., Феклістова Т. Німецька мова для початківців. Підручник для студентів вищих навчальних закладів. – Вінниця: Нова книга, 2008.
- Тагиль И. П. Грамматика немецкого языка в упражнениях. – СПб.: КАРО, 2004.
- Bock H., Eisfeld K.-H., Holthaus H., Schütze-Nöhmke U. Themen 2. – Hueber Verlag, 2010.
- Bock H., Eisfeld K.-H., Holthaus H., Schütze-Nöhmke U. Themen 3. – Hueber Verlag, 2010.
- Fischer-Mitziviris A., Janke-Papanikolaou S., AusBlick 1 Brückenkurs.Deutsch für Jugendliche und junge Erwachsene. Kursbuch und Arbeitsbuch.- Hueber Verlag, 2009
- Helbig G., Buscha J. Deutsche Grammatik. Ein Handbuch für den Ausländerunterricht. Leipzig- Berlin- München-Wien- Zürich-New York: Langenscheidt-Verl-: Enzyklopädie, 1993.
- Hilpert S., Niebisch D. u.a. Schritte 2 international. Kursbuch und Arbeitsbuch.- Max Hueber Verlag, 2006.
- Hilpert S., Niebisch D. u.a. Schritte 3 Kursbuch und Arbeitsbuch.- Max Hueber Verlag, 2006.