Друга іноземна мова (німецька)
Тип: Нормативний
Кафедра: німецької філології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 4 | Немає |
2 | 6 | Залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 48 | Іна11 | доцент Бєлозьорова Ю. С. |
Іна12 | Захаров Ю. М. | ||
Іна13 | доцент Пиц Т. Б. | ||
Іна14 | доцент Теребушко Ю. Р. | ||
Іна15 | доцент Шаряк О. М. | ||
Іна16 | Фещук Н. Є. | ||
2 | 64 | Іна11 | доцент Бєлозьорова Ю. С. |
Іна12 | Захаров Ю. М. | ||
Іна13 | доцент Пиц Т. Б. | ||
Іна14 | доцент Теребушко Ю. Р. | ||
Іна15 | доцент Шаряк О. М. | ||
Іна16 | Фещук Н. Є. |
Опис курсу
Опис курсу
Програма з німецької мови як другої іноземної для студентів відділення англійської
філології створена відповідно до вимог ступеневої освіти та змін у навчальному плані
факультету іноземних мов. Разом з тим вона ґрунтується на європейських стандартах
рівня знань з німецької мови як іноземної і опирається на вимоги і принципи закладені у
відповідних німецькомовних дидактичних матеріалах, розрахованих на базовий рівень
фахової підготовки.
Мета курсу набуття студентами мовної компетенції у межах рівня А1 відповідно до
Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. .
Результати навчання:
Після завершення курсу студенти повинні
Знати:
особливості німецької вокальної й консонантної систем та відмінності від українських систем;
правила словесного й логічного наголосу;
інтонаційне оформлення різнотипних німецьких простих і складних речень;
знати засоби вираження певної комунікативної інтенції;
знати формальні правила семантичних моделей породження речень і висловлювань;
головні морфологічні і синтаксичні категорії, що складають лінгвальну сутність граматики сучасної
німецької мови;
різні властивості слова: його семантику, стилістичну характеристику, систему форм слова,
словотворчу структуру і можливості сполучення, функції в реченні та ін.
Вміти:
артикулювати німецькі звуки;
робити правильний словесний і логічний наголос;
інтонаційно оформлювати різні типи речень;
практично володіти лексичними одиницями у певних сферах людської діяльності відповідно
до програми курсу;
працювати з різними типами словників;
теоретично й практично володіти запланованими для курсу граматичними темами;
аналізувати німецькою мовою морфологічні й синтаксичні явища;
адекватно реагувати в певній комунікативній ситуації, дотримуючись параметрів
комунікативної відповідності та мовної правильності,
описувати події, висловлювати свою думку, робити повідомлення, отримувати
інформацію у співрозмовника, передавати інформацію в непрямій мові;
вести бесіду в обсязі тематики курсу з опорою на фактуальні та візуальні орієнтири
або без опор;
дотримуючись правил орфографії написати приватний (е-мейл, смс-повідомлення, повідомлення в
чаті, допис на форумі, коментар) і офіційний (лист-скарга, лист-рекламація, лист-запит) лист,
листівку, привітання, запрошення, заяву, твір відповідно до тематики курсу.
Рекомендована література
Рекомендована література:
1. Євгененко Д. А., Артамоновська С. А., Білоус О. М. Практична фонетика німецької
мови. Вінниця: Нова книга, 2004.
2. Євгененко Д. А., Білоус О. М. та ін. Практична граматика німецької мови. Вінниця:
Нова книга, 2004.
3. Кудіна О., Феклістова Т. Німецька мова для початківців. Підручник для студентів
вищих навчальних закладів. Вінниця: Нова книга, 2008.
4. Evans S., Pude A., Specht F. Menschen. Deutsch als Fremdsprache A1.1 (Kursbuch +
Arbeitsbuch). Hueber Verlag, 2016.
5. Evans S., Pude A., Specht F. Menschen. Deutsch als Fremdsprache A1.2 (Kursbuch +
Arbeitsbuch). Hueber Verlag, 2016.
6. Fischer-Mitziviris A., Janke-Papanikolaou S., AusBlick 1 Brückenkurs. Deutsch für
Jugendliche und junge Erwachsene. Kursbuch und Arbeitsbuch. Hueber Verlag, 2009.
7. Gottstein-Schramm B., Kalender S., Specht F. Schritte neu. Übungsgrammatik. Niveau A1-
B1. Hueber Verlag, 2017.
8. Helbig G., Buscha J. Deutsche Grammatik. Ein Handbuch für den Ausländerunterricht.
Leipzig- Berlin- München-Wien- Zürich-New York: Langenscheidt-Verl.: Enzyklopädie,
1993.
9. Niebisch D., Penning-Hiemstra S., Specht F., Bovermann M., u.a. Schritte international 1.
Kursbuch und Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2011.
10. Niebisch D., Penning-Hiemstra S., Specht F., Bovermann M., u.a. Schritte international
2. Kursbuch und Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2011.
11. Niebisch D., Penning-Hiemstra S., Specht F., Bovermann M., u.a. Schritte international
3. Kursbuch und Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2012.
12. Hilpert S., Kerner M., Niebisch D., Specht F. u.a. Schritte international 4. Kursbuch
und Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2012.
13. Hilpert S., Kalender S. Kerner M., Orth-Chambah J. [u.a.] Schritte International 5.
Kursbuch und Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2013.
14. Hilpert S., Niebisch D. u.a. Schritte 6 international. Kursbuch und Arbeitsbuch. Ismaning
: Hueber Verlag, 2013.
15. Niebisch D., Penning-Hiemstra S., Specht F. u.a. Schritte international neu 1. Kursbuch und
Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2016.
16. Niebisch D., Penning-Hiemstra S., Specht F. u.a. Schritte international neu 2. Kursbuch und
Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2016.
17. Hilpert S., Niebisch D., Pude A., Specht F. u.a. Schritte international neu 3. Kursbuch und
Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2017.
18. Hilpert S., Niebisch D., Pude A., Specht F. u.a. Schritte international neu 4. Kursbuch und
Arbeitsbuch. Ismaning : Hueber Verlag, 2017.
19. 55 Kommunikative Spiele Deutsch als Fremdpsrache. Klett, 2016.